baby,baby,baby ooh!

hejsan hoppsan lillebror!
har precis städat och ska snart försöka få tag på min gulleplutt.
idag efter skolan va jag med Dennie och vi gick runt lite på stan och möös ;)
så in i helvete jävla fucking otroligt myyyyyyyysigt!!!!!!!!! (ursäkta språket)
har inget mer att säga, ska fortsätta kolla på true talent!♥

du är sjukt saknad!

Mina tår är is!!!! 
Det är så kul att ha halva skor typ, har iaf haft en otroligt mysig och rolig dag med michelle,vicktor och wille.
Kommer saknar dom meeega mycket för imorgon drar dom till Turkiet :(
Jag ska bara vänta på att jag ska få bilderna från dagen utav michelle så lägger jag ut dom så fort som möjligt..
Måste bara säga att jag HATAR a... .......... & t.... .......!!!!
Och jag saknar mitt HJÄRTA sjuuuuukt mycket!♥♥♥♥

Du är här, jag är frusen Du är en av flera tusen I en plastburk för oss unga Är du där med mun och tunga

jag älskar dig!♥  (ignorera fjongen i frisyren!)

sometimes i get a good feeling♥

Nu ska jag snart dra till skolan, fast jag har sjukt ont i halsen och har feber men känner att jag måste gå ändå.
Och så måste jag bara säga...
GRATTIS VÄRLDENS MEST UNDERBARASTE BÄSTAVÄN♥!!! HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG! ♥♥♥

twilight maraton !!

Ska kolla på alla tre Twilight filmerna, sen dessutom har jag snackat med min mammii och jag kommer antagligen färga håret nästa månad istället :D Ska prata med min prinsessa och kolla om hon är med på det ;)
Skriver mer senare när jag kollat klart :)
puss

outside the box

ska ut nu fast jag har feber och är jätte förkyld, men det gör ingenting :)
här bjuder jag på två sjuukt gamla bilder ;)
jag & syrran ( jag ser ut som att jag ska spricka )     jag och en barndomskompis ludvig :D

It´s going to be mine

Om typ 2månader ska jag färga håret :D
Ska låta mitt hår vila så det är redo till det. Hoppas att det kommer passa för det är sjuuukt fint :D
Bilden är lånad från google :D

Kärlek är farligt, man blir som besatt!

Älskar bilden!!!!

my heart is refusing me♥

Tjingtjong!
Förlåt att jag inte lagt upp bilder från när jag var i e-tuna med Michelle & Vicktor, men nu kommer dom.
Lånade bilder utav Älskade Michelle , bjuder på alla sjukt snygga bilder på mig.. Michelle och Vicktor blir alltid bra på bilder :D
hahahah, så sjukt ful! min ursäkt är då att jag fick en skrattattack på bilden .. :(
Så söta :D♥
en bild på snubben bakom mig som satt och åt kina-mat ;S
THE END! ♥

Svartsjuka är inte brist på förtroende, utan ett tecken på kärlek...

Har idag haft den skulfutu, den blev prefekt inte bra.
Nu jag sitter med Shaden och vi bjuder på pictures ;) mohhahaha








bow chicka wow wow ...

hahah fan vad jag ändrar mig hela tiden, det blev inget e-tuna igår med michelle och vicktor men idag..
drar om en timma typ och ska hitta något nytt t garderoben.
ska bli kul att träffa dom igen för det var ett tag sen :) har seriöst alltid roligt med dom!
aja skriver mer när jag kommer hem

dejta kudden ;)♥

Nu ska jag lägga mig och kolla något på tv..
Morgon dagens planer!
  • Gå till skolan!
  • Sluta 15.30 , då Michelle kommer och hämtar mig för att gå till tågstationen!
  • Åka till e-tuna ( till stan samt buss till tuna park )
  • Ta tåget hem mot kvällen!
  • Lägger kanske upp ett inlägg på vad jag har köpt !
Låter suuuuuper!!!!
puss&godnatt 

Turkiet bilder!

Tänkte visa lite bilder från Turkiet, :)
En sjukt sexig bild på mig ;) hahah osminkad och allt!
Hahah , här gör dom morgongympa .. hahah efter en vecka kunde man danserna och morgongympan utantill (jag var inte med på den!)

den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut, hur ska man älska någon som har älskat någon förut.

är på dåligt humör, ska inte låta det drabba bloggen.. 
så jag köör en sån här tråkig sak..

Dagens humör: arg,sur,ledsen,besviken
Dagens borde: shoppa..
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: onepiece
Dagens planer: kolla på film
Dagens saknad: idioten... & amina!
Dagens bästa: inget!!!
Dagens sämsta: allt! plus att det är söndag!
Dagens köp: ingenting
Dagens låt: vart jag mig i världen vänder

lördag♥

hej, förlåt för dålig uppdatering.
idag har jag inte gjort någonting, har varit så tråkigt väder så jag har bara varit inne och kollat film och sånt.
imorgon blir det antagligen esklistuna med michelle och vicktor :) myspys ;)
nu ska jag plocka fram godis,chips och dricka så blir det mer film , hihi .. ha en bra och mysig lördag!
puss

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längar efter något som kan rädda mig!

Förlåt att jag inte bloggat mycket , har inte varit på blogghumör.
Sitter och lyssnar på Eminem,Rihanna,Ken Ring och massa annat , fan vad bra musik det finns ;)
Imorgon är det fredag , Yeeeess!!! Ska kanske ta hål i näsan imorgon men Paula ;)
Men jag har hör massor om att man kan as lätt bli typ halv förlamad i facet , om man typ träffar en närv i näsan ;S
Har sviin ont i halsen och i handen :/ Men men det går över :)

Kan det bli värre..?

Godmorgon :)
Nu ska jag snart gå till skolan :(
Och jag sa ju att jag skulle lägga in bilder från första skoldagen, men min mobil cpa sig så det gick inte att ta några kort :((
Idag ska jag iaf träffa en kompis ;) Bloggar mer senare :) puss

du ska veta att jag saknar dig..

Nu ska jag gå till skolan ;) Tjoho, verkligen roligt.. Inte ett dugg!
Det ända som ska bli lite kul är att träffa alla kompisarna igen , men jag lägger in lite bilder från dagen när jag kommer hem :)
Puss & kram , Ha en bra dag!

skolaskolaskolaskolaskola!

Imorgon börjar skolan ! :'(
Åååååååh det suger, har inte lust att börja skolan ännu...
Blir till att gå och lägga sig om ett tag så man orkar upp :(
Här är min fanny-lista!
-dåligt humör ✔
-ont i knät ✔
-saknar Amina ✔
-trött ✔
bläääääää!
puss&godnatt !

tråååkigt..

Smeknamn: Har inget , tror ja :s
Födelsedag: 2 november
Bor: strängnäs
Arbete: haha nej

FAVORIT…

Färg:
rosa,svart,vit
Plats: turkiet
Drog: Robert Pattinson, Cam Gigandet & Kevin Prince Boateng
Fordon: flyg
Film: vet inte faktiskt..
Djur: hund
Affär: bikbok, gina osv

Serie: one tree hill
Café: ingen aning
Skor: klackar, eller converse

 

NÄR…

Åt du senast:
typ 3 timmar sen :)
Läste du en bok senast: typ ett halv år sen?
Var du på konsert senast: har ingen aning fakiskt
Köpte du något senast: Igår
Kysste du någon senast: vet inte
Svor du senast: typ nyss
Sjöng du senast: typ nyss också
Klagade du senast: nyss
Är det sommar: njaa.. känns inte som det

VEM…

Saknar du:
Amina!!!!♥
Rörde dig sist: michelle
Kysste dig sist: hemlis!
Gjorde dig riktigt glad senast: Amina
Fick du sms från senast: Dennie, eller michelle?

 

HUR….

Går du:
vet inte, brukar inte kolla hur jag går..
Fördriver du tiden: allt möjligt
Mycket pengar har du: olika

Tjänar du pengar: Öhm.. jag jobbar ju inte
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: ibland
Ofta träffar du din familj: ofta
Mycket äter du: ganska mycket ? lagom ? :s

 

ÄR DU..

Förstående:
mjaaaa
Öppensinnad: va?
Arrogant: va?

Osäker: njeaea
Blyg: ibland
Smart: smartast
Sentimental: ibland?
Pratglad: ohja!


let go, he is not the one!




Thoughts that are spinning around in my head

Det är en sak som jag tänkt på flera gånger. Jag känner att jag måste skriva av mig lite.
Jag undrar varför man bryr sig så mycket om hur man ser ut? Visst jag ska inte säga något för jag har mycket komplex för hur jag ser ut och sånt. Men varför kan man inte bara tycka ''Sexy mama''?
Haha, nej men alltså att man är nöjd med sig själv och vara glad för att man är den man är?
Och varför måste alla alltid gilla den snyggaste i skolan eller i klassen? Varför inte välja efter insidan och bara skita i utsidan för en gångs skull? Utseéndet är bara ett plus i kanten! Det är det jag inte förstår , hur utsidan kan gå före insidan?
Killar, dom går oftast på hur populära tjejerna är , stora tuttar, snygg rumpa och sånt.
Medans den tjejen som har den ''perfekta'' utsidan har den sämsta insidan.. Då den kan finnas en tjej som enligt hur man ska se ut är lite annorlunda som killar inte vill ha men då har den bästa insidan och är snäll och inte tar allt för givet..
Men jag säger inte att bara killar kan vara så utan det finns självklart tjejer som också är så.
Man ska aldrig säga aldrig, utan ge folk en chans. Det kan leda till något underbart, man måste alltid våga.
Tyvärr så finns det idioter till allt som förstör för folk. Till exempel att man ''playar'' en tjej/kille och lämnar den ensam och kär, med ett brustet hjärta och kanske inte någon att prata med. Vilket kan leda till att man mår sjuukt dåligt och får dåliga tankar om sig själv osv..
Jag tycker att alla ska veta att det finns alltid någon som älskar dig för den du är och ge aldrig upp. Var stark och stå på dig, för i slut änden så kommer du alltid varit bättre,mognare och starkare än den som svikit dig.
Du ska alltid vara stolt att du är du! Du är unik,speciell och det finns ingen som är exakt som du!



-

den du idag kallar hora är den du förut krigade för, tills du insåg att du inte va tillräcklig..

Fanny ♥ Elin

Tjollahopp!
Nu ska jag och elin ut, köpa lite coca cola, gå en promenad så kanske jag lägger in en bild på oss senare :)
Jag lovar någon gång ska jag träffa Kevin Prince Boateng på riktigt ! ;) 
Nu ska Elin skriva lite! :
mohaha! nu ska ja våldta fannys blog;) Fanny Lindberg också kallad bajsfanny..
de finns saker ni inte vet om henne..;) t.ex hon gick igenom stan i sin onepiece idag! som en söt liten vandrande klubba eller nått;d hon skrek när vi kolla på En häxa i famlijen ;) haha( okej de gjorde ja med..) och hon har sjuuuuukt mycke glas i sitt rum, värsta glasrummet ni fattar va;) MEN
hur knäpp hon än är så älskar ja henne mer en hon nånsin kommer att förstå! hon betyder såhääääääääääääääär mycke för mig! haha pussspårej babes! <3

ändrade planer, changed plans, cambio de planes..

som rubriken säger ändrade planer..
det blir ingenting med paula imorgon men jag träffar elin istället :)
mysssss! blir lite handla och sola kanske :) men nu ska jag sova måste börja ändra på mina rutiner ;)
puss och godnatt alla mina älsklingar!

åter igen min älskling på bild! 

Knyt båda nävarna och fokusera på något bra

Fanny och Paula dag imorgon ! :D TJOHO!
Det ska bli dåligt väder imorgon dessutom, så då ska vi göra som vi brukar när det regnar :)
Och det kommer blider frång morgondagen när jag kommer hem :)
Nu blir det film , haha alltid jag som ska kolla på film, men jag vet inte vilken film vi skulle kolla på men tror det var en skräckfilm :)
Påtal om random , jag saknar amina! 

Kevin Prince Boateng - My Man !

Film, cola & teckningsblock!

Som rubriken säger så blir det film nu med coca cola, sen tänkte jag faktiskt sätta mig och rita en stund medans jag kolla på film för då kan jag slappna av ordentligt :)
Filmen jag såg nyss var helt okej och värd att se.. Om jag är tillräckligt modig så kanske jag lägger ut en bild imorgon på det som ritats ;) puss,kram & godnatt

Fan vilken grym rubrik!

Asso idag har bara varit en mysdag, har bara kollat på film och sånt.
Plus att min dator är fuckad med sitt internet så det är därför jag inte bloggat något idag så jag ska försöka fixa den imorgon om jag inte ska iväg till en kompis :)
Nu ska jag fortsätta kolla på The Village, verkar vara riktigt spännande ;)
puss
bjuder på den här sjuukt snygga ihoptryckta bilden från i våras ;) ser lagom tjock ut bara för det! hahah

Äntligen!

Förlåt att jag inte har uppdaterat men jag har inte haft något internet på två dagar..
Idag så är det en sjukt bra dag, ingen aning varför utan det bara är så!
Jag tycker om mig själv, gillar mitt hår, mina kläder allt är perfekt idag :D
High on life!♥

I love it!!

Regn,Åska och blixtar är underbart :D
Självklart är sol och värme också det men det är så mysigt med det här vädret!
Snart kommer min malin och vi kommer väl hitta på något roligt som vanligt.. 
nej nu är det dags att städa rummet, puss

Liveblogga eller inte ?

Tänkte att jag kanske ska liveblogga idag, men jag får se hur jag gör :)
Idag vaknade jag hyfsat tidigt iallafall, vid typ 9. Min ÄLSKADE kusin kanske kommer hit idag också..
Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att hon kan för då kanske jag kan liveblogga med henne ,hihi 

jag hatar min mobil just nu!

Ursäkta mig men jag hatar min jävla skit mobil nu, huxflux så funkar inte touchen över allt så jag kan inte göra något typ.. ÅÅÅÅÅÅÅH, jag har den lixom med mig överallt och kunna smsa och göra blogginlägg via mobilen.. FAN!
Ursäkta mitt språk men jag får AD/HD,DAMP,PSYKBRYT!
Förutom att jag varit arg nu på kvällen så har jag varit sjukt duktig och kreativ för jag har rensar ur min garderob och gjort om i den så det är snygg och fräsch :) Vågen för fanny! Wooohooo!! Tummarna upp :D
Jag hade tänkt att jag skulle färga mina ögonfransar och ögonbryn idag men det blev ju inte så.. tror att jag tar det nästa vecka :)
nickelback - how you remind me

jag är en bitch


Eva och Adam is the shit!

nu blir det Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko :)
blir till att gå upp tidigt imorgon och fortsätta med bilderna..
ciao

weheartit♥


Vad vill ni se mer utav?

Omröstningen Vad ska jag göra så bloggen blir bättre? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!


Music is my boyfriend

nu sitter jag och letar ihop lite bilder, :)
senare idag eller imorgon så får ni se varför. jag säger bara TACK madde ! :)

People who are different are Beautiful

hej mina fina. idag är en toppen dag, jag är glad och livet leker.
jag tror att min dator har feber för den är sjuukt varm, så vi ska kolla på en film som jag kanske skriver om lite senare :) Ha en bra dag, puss

trött men ändå inte..

Asso idag har jag haft megadamp hela dagen.. sjukt jobbigt för jag blir så jävla arg och trött och ledsen på samma gång.. Idag har jag varit allmänt tråkig, det ända roliga jag gjort var att jag ställde mig under ett trasigt stuprör när det spöregnade ute så jag var genomblöt.. Åh det är så jobbigt för jag blir helt tom efter en sån här dag.
Jag saknar massa människor också, Dennie♥,michelle+vicktor (grattis till dom :D),amina,bim,paula och massa andra!
Allt det här kanske inte var så intressant för er att veta men behövde skriva av mig.. Men nu iallafall så funderar jag på om jag ska kolla på Alice i Underlandet med Johnny Depp eller fortsätta kolla på Celebrity rehab with Dr Drew... tror jag tar och kollar på Alice i Underlandet tills jag inte orkar kolla längre.. :)
D 我愛你!♥

The Italian Stallion

Rocky Balboa - The Italian Stallion!
Haha, ligger och fixar lite grejs med bloggen samtidigt som jag kollar på Rocky 5.. Tufft!
Allvarligt talat så tycker jag att Rocky filmerna är as bra, antagligen för att min syster var helt besatt av Rocky för några år sedan så då var jag ju tvungen att kolla på det :)
Och förlåt för att jag har varit usel med uppdateringen men har inte haft lust och ja.. det har inte blivit av helt enkelt.
Men nu ska jag försöka blogga ordentligt! :)
Kanske skriver lite mer senare när jag kollat klart på filmen och är halvt klart med bloggen..

SMS-inlägg

foto0842m (MMS)