att ni inte skäms?

hejsan, nu börjar jag bli skapligt trött på alla dryga kommentarer om mig och felix och massa annat! om den som nu skriver allt det, kan ju då stå för det! och JA, vi är tillsammans nu... ni som inte gillar det jag skriver om och hur jag och mina nära beter oss så fine! men klaga för fan inte för jag har inte tvingat er till att stanna kvar och läsa bloggen, för det är inte mitt syfte med den här bloggen.. utan jag har den för att jag ska kunna skriva av mig och lite för skojs skull... men ni andra UNDERBARA människor som skickar gulliga kommentarer,,, massa kramar till er, ni gör min dag när jag ser dom :D blir bara så sjukt jävla less på att folk har mage till att bete sig som dom gör och sedan inte står för det!!! Ska antagligen till min kära pojkvän i kväll,, hoppas det blir så :) puss och kram på er, och ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: karolina

Ojshit! trodde nt ens att det var ngn negativt inställd till ert förhållande, från min syn är det så sjukt jäkla gulligt när personer är kära o skriver sånt smått o gulligt om sina pojkvänner/flickvänner på sina bloggar, Grymt fin blogg, fin tjej och fina bilder! :D skit i sånna som försöker trycka ner dig för det är ett tecken på att du är högre än dem! och de är bara avundsjuka på hur bra du faktiskt mår av att ha din kille! FORTSÄTT BLOGGA awesome blogg



kram karolina <3

2011-12-09 @ 17:05:53
URL: http://onceadaaay.blogg.se/
Postat av: Nathalie Warnerfjord

Idioter -.-''

Grymt gulliga ni är du och felix!

Å fin är du :D ♥

2011-12-18 @ 21:08:02
URL: http://nattahwarnerfjord.bloggplatsen.se

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0