Dag 1

förlåt jag vet att jag skulle börjat med det här i måndags men jag har haft massor att göra , så jag börjar nu..
Jag heter Fanny Amanda Christine Lindberg.
Bor i Strängnäs, mitt i ``stan´´.
Jag bor i en lägenhet med min mamma,pappa och storasyster.
Jag har bott i samma lägenhet i hela mitt liv.
Jag går i 8an på paulinska skolan, i musikinriktning.
På min fritid så är jag med kompisar , mest min underbara michelle :)
Jag ser mig själv som en ganska konstig person, kan vara jätteglad, jättearg (och då menar jag jätte arg) sen kan jag vara riktigt rolig och väldigt jobbig.
Själv tycker jag att jag har den bästa humorn som finns men det är vad jag tycker :)
Och ibland kan jag vara väldigt trög, (riktigt blondin-trög).
Någonting som jag älskar att göra är att fotografera, jag har en systemkamera som är mitt allt!
nu vet jag inget mer som jag kan skriva om :)
pussss <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejj, vill du vinna en inbjudan till bloggsvar?, I så fall så kan du klicka dig in på min blogg och läsa det senaste inlägget. Hoppas du får en fin fin dag.

// Camilla ♥

2011-02-20 @ 13:56:11
URL: http://camilicious.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0