lär känna mig bättre!

- jag har ett gosedjur som heter otto, som jag haft sedan jag var 3 år
- jag älskar ben&jerry glass
- jag är väldigt barnslig
- jag älskar disney filmer
- jag älskar rosa
- jag gillar tecknade serier som pokémon och sailor moon
- jag önskar ofta att jag var någon annan
- jag hatar att ha fel
- jag går i musik klass
- jag ledsnar lätt på en kille när jag väl fått honom
- jag har varit kär en gång
- jag gillar inte min näsa
- jag ger inte folk massa chanser om dom gjort något fel
- jag har väldigt svårt för småbarn (6-10år)
- jag tycker att det är väldigt underhållande att kolla på fiske program
- jag har väldigt lätt för att vara mej själv när jag är med nya människor
- jag älskar att färga håret, jag har haft rosa,rött,svart,blont,lila och brunt hår
- jag är väldigt social som person
- jag har en storasyster
- jag vill ha tandställning, tycker att det är jätte fint
- jag är beroende av dricka
- jag har en katt som har typ 10 namn
- jag tycker inte om att åka bil brevid en lastbil
- jag är 166 cm lång
- jag har hål i naveln
- jag är ganska knäpp
- jag kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv
- jag har ganska många fördomar och dömer ofta personer, än om jag vet att jag inte borde det
- jag börjar lätt klaga över småsaker
- jag är lite av en perfektionist
- jag hatar kent och håkan hellström
- jag älskar att sjunga för mej själv
- jag har en systemkamera

kanske har ni bildat en helt ny uppfattning av mej? vad har ni fått för uppfattning av mej isf? berätta gärna :)


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0