varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för länge sen vi sågs..

nu har jag precis duschat och sitter i sängen och kollar på någon film på 5:an .
imorgon är det skola igen, och vi har lång dag imorgon för vi börjar 8.10 och slutar 16.15 så jag kan ju inte 
säga att jag längtar precis. och jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon heller för vi kanske ska åka
pulka på idrotten, det kan jag ju inte heller säga att det är kul.
men jag kanske tar med mig kameran till skolan imorgon så kommer det kanske lite bilder på mina kompisar.
nu är filmen slut, hhaha så jag och min älskade storasyster ska nog kolla lite Vänner..
om jag hinner så skriver jag kanske något imorgon innan jag drar till skolan. puusss

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0