Nu sitter jag med min söta tjockis katt oc...

Nu sitter jag med min söta tjockis katt och myser framför tv:n , smsar lite med en hemlig person också ;) På lördag åker jag! :D jag tänker handla massor och jag ska försöka att blogga när jag är där nere för jag ska ta med mig datorn och sen hoppas vi på att dom har internet på rummet annars får jag sitta nere i lobbyn. Och om jag kan blogga där nere så hoppas inte på allt för många inlägg för jag kanske inte har tid med men som sagt jag ska försöka. Har ni någon gång känt att av alla människor på hela jordklotet så ibland är det bara en som ni behöver? Så känner jag just nu iaf, eller jag har känt så hela veckan. Vet ju igentligen varför jag känner så men det går inte att sluta tänka på denna lilla underbara människa! :)) förlåt för ett långt tråkigt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite :) puss&godnatt :)<3


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0