Be proud, Be yourself!

Idag har jag fixat nytt pass så att jag kan åka till Turkiet för mitt gamla pass gick ut idag.
När jag kom hem så satte jag mig vid datan och kollade facebook, och hittade Sara Jönsson och Martin Granetoft :D
Han är grymt snygg måste jag bara säga ;) Men iallafall så hittade jag desutom Sara Jönsson's blogg!
Hon gjorde den efter hon kommit ut från BigBrother, och även fast jag bara läst hennes blogg i en dag så ÄLSKAR jag den! Hon är så jordnära och skriver verkligen läsvärda saker, så hennes blogg kan jag verkligen rekomendera!!
Sen så hade jag tänkt att göra Dag 5 lite senare men jag får se om jag hinner :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika Bolund

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara. lär verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Ha en trevlig dag (:

2011-06-28 @ 11:14:08
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0