Johnny Depp, min man !

Nu sitter jag och kollar på Pirates of the Caribbien :)
Johnny Depp är en utav de snyggaste killarna som finns på hela jorden! :D
Jag gör dag 4 imorgon istället för jag är grymt trött nu så ni får en bild på mig för ungefär
1-2 månader sen :) Saknar verkligen den röda hårfärgen grymt mycket :)
godnatt och sovsött :) 

Nu sitter jag och Paula uppe vid ip och vä...

resize_p1053_16- (MMS)

Nu sitter jag och Paula uppe vid ip och väntar på resten utav klassen . Vi ska ha orientering på idrotten nu så det kanske kommer ett filmklipp från det senare :) <3 pusshej <3


Godmorgon, just nu sitter jag i skolan och...

Godmorgon, just nu sitter jag i skolan och väntar på Paula. Jag är ruskigt trött idag för jag har bara sovit några timmar inatt. Om en kvart har vi mentorstid i en halvtimma sen har vi hemkunskap så det är helt okej. Vi slutar 14.15 idag så då ska jag hem och kanske göra lite engelska sen tänker jag kolla på film, jag har planerat hela min dag idag haha. Men jag skriver säkert något mer under dagens gång :) pusshej<3


Jag trodde verkligen att Sverige skulle vi...

Jag trodde verkligen att Sverige skulle vinna över Finland, nej men då vinner Finland med 6-1 och blir världsmästare och Sverige vinner bara silver! Vad sur jag blir! Nej men nu ska jag sova, skriver mer imorgon :) godnatt och sovsött <3


Vill verkligen ha dom hära super fina sakerna !!!


Massa med snygga sommar kläder , som jag gärna skulle vilja åka och ta med mig hem.
Det som lockar mest är nog väskorna och de gula klackskorna, men dess utom så de fyra shortsen är jag helt förälskad i och samma sak med bikinisarna, koftan, magtröjorna och byxdressen! Jag ska nog ta och flörta lite med mina älskade föräldrar och kolla om deras lilla hjärta kan få dom här sakerna :)
Nu känns det verkligen att det börjar bli sommar med värmen, alla fåglar och blommor. PLUS MYGGEN!
Usch dom hatar jag , små kryp som bits. Men det positiva med sommaren är att slippa alla tjocka kläder och det är såå himla mysigt med sena sommar kvällar med kompisar och sola och bada!! :D Nej gud jag blir helt sommrig bara jag pratar om det! Nej jag har precis duschat så jag ska ta min onepiecedräckt och förbereda mig för VM-FINAL!! Finland-Sverige!
(förlåt att bilden med kläderna blev så liten, blev något fel på bilden!)
puss&kram,♥

Dag 3 - Vad jag har ätit idag

Dag 3 - Det här åt jag idag

Idag åt jag spagetti och köttfärssås , tyvärr så glömde jag ta kort på maten så det blev bara ett textinlägg :(


söndags mys :)

Godmorgon!
jag har varit vaken i två timmar nu och instalerat massa program på datan.
söndag... det är en riktig mys dag, man ska bara vara och kolla på film eller något :)
så nu ska jag kolla på film, en film som heter Devil..
jag tänkte skriva om den sen efter jag har sätt den, och så ska jag göra dag 3 senare :)
vi hörs senare, pusshej! ♥

förlåt att jag bloggar så här sent!!

förlåt att jag la upp dag 2 så sent , och att jag fortsätter att skriva så här sent..
men nu sitter jag och chattar med totte och ska snart gå och lägga mig :)
först ska ni få höra en låt som jag har fastnat för just nu..♥

Underbar - Fronda

puss&kram , godnatt 

Dag 2 - Jag & mina vänner i bilder

Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder

det här är jag och Michelle Åhs, hon är min bästavän.
hon vet precis allt om mig och hon finns alltid där för mig.
jag älskar dig bästavän, mer än vad det finns kineser i kina, hihi♥
http://livetenligtmichelle.blogg.se/ (hennes blogg)

jag & salma i sommras ♥
totte :) hade tyvärr ingen bild på oss båda två, men det är en kompis som jag verkligen saknar :) ♥
det finns massor av fler kompisar, men jag har inga bilder på er så tro inte att ni är bortglömda för det är ni verkligen inte !♥


Nu har jag fixat så att jag kan blogga via...

Nu har jag fixat så att jag kan blogga via mobilen :) Jag håller på och fixar bloggen just nu så tänkte bara testa mobilblogga innan jag fortsätter. Men ha en underbar lördag så skriver jag mer senare! pusshej<3