I wanna come down and walk around, your mine!

Kate Voegele... UNDERBART!


....♥


Godmorgon alla underbara människor. Jag är...

Godmorgon alla underbara människor. Jag är mega trött nu, somnade vid typ halv ett eller något igår för jag låg och smsa med en otroligt underbar människa igår. Jag ska iallafall fortsätta fixa mig nu, börjar vid 10 över 8 idag och slutar halv 4 :( Aja, ha en bra dag allihop så hörs vi lite senare. Puss<3


When all my dreams come true, the one I want next to me... Its you.

Snart så ska jag gå ner på stan med Michelle, (kanske Vicktor är med & hennes lillebror).
Får antagligen med mig en ny skinnjacka från vero moda :) trevligt trevligt..
Har kolla One Tree Hill hela natten så är lite trött , men kommer nog bli piggare när jag träffar Michelle och dom :D
Uppdaterar med senare , pusss

People always leave..

Har kollat på fyra säsonger av One Tree Hill nu, asso man gråter ju ihjäl sig vid vissa avsnitt.
Peyton och Lucas ska iaf vara tillsammans för Peyton är min favorit i hela serien :D
Ska fortsätta nu är på avsnitt 4 på säsong 5, usch vad jag hatar Lindsey som Lucas är tillsammans med där!
Uppdaterar mer senare eller så hörs vi imorgon! :) puss

seriöst hjälp mig nu!

Nu står det mellan dom här tre hårfärgerna, har sån jävla beslutsångest...SNÄLLA Hjälp mig!!
1.
2.
3.

michelle är min favorit!!!

wihoo, har nu fått bilderna från när jag,michelle,vicktor och wille var på willys!
här har ni dom :).. 
lite mörkt ute när vi cykla hem ;)

myys

Har precis tagit ut en choklad-cheesecake ur ugnen, ska bli väldigt väldigt gott :)
Ska kolla film nu och bara slappa, är otroligt trött idag :(
Hörs mer senare , puss

Walk the line ;)

Nej nu är det så att jag ska kolla lite på Walk the line för att kunna skriva en filmrecension på den till imorgon :)
Duktigt utav mig tycker jag , att jag inte gjort det tidigare fattar jag inte men så är det alltid :)
Sitter nu och lyssnar på Håkan Hellström , gillade inte han förut men måste erkänna att han är grym!
Nu måste jag kolla filmen, hörs efter jag kollat ;) Puss♥

kuuuul väder!

Asso på typ 10 minuter har det blivit kooolsvart på himlen, ska ta kort och lägga upp :)
Har dessutom klippt mig idag efter skolan , blev helt okej :)
Jag vill gå ut och gå en lång promenad och bara prata av mig med någon mysig kompis.. men ingen vill för att det är dåligt väder :(
Imorgon har jag matte diagnos och på fredag har jag so-prov :( stackars mig säger jag bara!
DAGS ATT BÖRJA PLUGGA!
Puss

*

6,753,810,251 people in the world
[Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make through the day. Others are just not facing the truth. Some are evil men, at war with good. And some are good, struggling with evil.]
Six billion people in the world, six billion souls.
And sometimes, all you need is one.




Ja tack!

Det här skulle sitta super fint just nu :D

Inte nöjd.

Fick skolfotona idag, dom blev väl sådär ...
klassen...
Jag :(((


Usch och fy!

Godmorgon :)
Om 1 & en halv timma så ska jag till tandläkaren :( Det är en sak som jag verkligen hatar.
Men som tur är så är det bara en undersökning, så jag får borsta tänderna lite extra noga nu innan jag ska gå ;)
Idag går jag till 15.25 och det suger! Varför gör man ett schema som man slutar halv fyra typ ? :O
Nu ska jag gå och sminka mig och lite sånt, så ses vi mer senare :)
Puss, Ha en bra dag ! :)

Do you feel like a man when you push her around?

Har precis kommit hem från bion :) Måste säga att filmen var sjukt bra, även fast den var svensk.
Nu ska jag äta och kolla idol, dessutom tror jag att jag ska försöka mig på att göra en helt egen design :D

vi är stentuffa!

verkligen unika tjejer :D
en liten snutt från min och Amina's konversation :D

...

blir nog att boka tid hos frissan och färga håret snart :)
jag tror att jag struntar i den röda färgen nu och tar den till vår eller något sånt :)
denna färg satsar jag nog på istället ;)      (blandning av dom två hårfärgerna)

trött tjej..

Nu ska jag lägga mig och kolla på Role Models som är på 6an. När jag träffade Michelle och Vicktor förut så fick jag en present utav henne för att jag har tagit hand om deras söta kanin när dom var i Turkiet, ett otroligt fint navelsmycke så jag lägger upp en bild på den imorgon eftersom det är fredag imorgon :D
Ajaa jag avslutar nog inlägget här.

Hon är hemma! :D

MINA FAVORITER ÄR TILLBAKA I SVERIGE! :D
TJOHOOOOO!!!! HAR SAKNAT DOM SJUKT JÄVLA MYCKET!
Ska till Michelle om typ en kvart och träffa henne och jag tror att Vicktor också är där :D
TUMMEN UPP!!

Girls fall in love with what they hear, Boys fall in love with what they see. That´s why girls wear make up and boys lie.

Nu känner inte jag för att skriva så mycket men jag längtar jävligt mycket till imorgon för då kommer min underbar älskade finaste bästavän/blodsyster/andrahalva/ttvilling hem!! :D

min dag!!

egotime!! :D

oofan!

Jag gav upp med mitt lilla projekt! hahah blev för arg när jag höll på så det får jag fortsätta med sen.
Iallafall så det här tycker jag är sjukt.. Jätte många utav mina kompisar säger att jag är jätte lik Kristen Stewart ? :O
Det tycker jag verkligen inte ,, lägger iaf upp två bilder så säg gärna vad ni tycker... :)

kiss me kiss me , say that you miss me

Nu ska jag börja med min hemlis :D

no regrets

Jag börjar om 40min så ska fixa klart mig sen drar jag till skolan :)
När jag kommer hem så ska jag plugga , sen dessutom så hade jag tänkt att vara lite kreativ och göra en sak till rummet... Det lovar jag att det kommer upp på bild, men vet inte om det kommer upp på bloggen idag eller imorgon för jag vet inte hur långt jag kommer hinna :)
Men ni får alla ha en underbar dag i detta otroligt tråkiga väder , haha puss

saknar denna bbrud något otroligt! Snart kommer hon hem !


thanks for making me a fighter!

-

nice boys!


ny dag nya tag.. eller jag ska försöka iallafall

Nu bär det snart av till skolan , kameran dras med till skolan för idag händer det lite roligare saker..
Hoppas det får mig på bättre humör,, aja ska bli skönt att träffa paula iaf! :)
Som sagt så flyttar jag och Amina till Skåne idag efter skolan!! Riktigt skönt :D
Bilderna från dagen flyger in på bloggen när jag kommer hem :) puss, ha en bra dag !
Jag saknar dig!!♥

knas,knas & knas!

pallar inte med allt shiit i den här skit stan , vill bara härifrån !
jag och Amina ska flytta till Skåne imorgon och få den stencoola dialekten och skaffa oss skiit snygga killar !
SKÅNE, HERE WE COME!!!!!!

du är min värld!

tro vad du vill, men det är dig jag älskar !♥

duktig tjej.

Nu ska lilla jag göra matte, cv till svenskan, dessutom engelska och filmrecension till SvEn..
kul, jätte kul... inte alls. Men det måste göras och jag har bestämt mig att jag ska sköta skolan ordentligt nu!
En såhäääääääär stor stjärna till mig! :D

stentufft!

Asso jag känner mig otroligt cool just nu :D
Haha, vecka 38 har jag prao och då ska jag praoa på min pappas jobb hahaha..
Nu kommer det tuffa, Jag får ett par rosa jobbar byxor :D Coolt va?!
DOM HÄR ! :D

59dagar och 9timmar kvar !

Som rubriken säger så är det 59dagar och 9timmar kvar tills jag fyller år ! :D
Och jag vet vad jag ska få så jag längtar sjuuukt mycket ! ♥

saknar dig!!!♥

jag saknar dig bruden!! Sola åt mig och ha det bäst så ses vi snart !!!♥♥
jag älskar dig MICHELLE!! ♥

Asså jag tror att det är nu jag fattar hur mycket du betyder för mig, att jag älskar dig mer och mer för varje dag, med dig kan det omöjliga bli möjligt. Du är underbar rakt igenom.♥

-

asso det här suger!
jag blir fan sjuk hela tiden, har feber nu igen asso den vill fan inte försvinna!
så jävla jobbigt för det är skit tråkigt att vara hemma, och jag som ville träffa kompisar idag!
åååååååh, blir så jävla sur!