Nej!

Klockan är inte ens 22:00 och jag kan knappt hålla mig vaken..
Fick en sjukt fin present av min pappa och mamma idag som jag visar imorgonbitti :)
Jaja, ska sova nu godnatt och puss på er!


#462: sova ut lite !

Hejhopp gummi snopp!
Bästa natthumorn nu asso!
Idag va jag i köket för första gången i skolan!
As kul!!! Så snygga är ju inte kockkläderna men jag låtsas att jag är skit snygg i dom haha!
Jaja, vi gjorde äppelpaj och egen vaniljsås..
Sen fick vi sluta, dock var det värsta att vi fick gå och äta med våra älskade kockkläder! -.-
Imorgon har jag sovmorgon till 10.10 riktigt skönt så jag slipper stressa.
Jahapp kanske ska försöka sova lite nu då, bjuder på några vackra bilder på mig från dagen 😉
Puss och godnatt !


#461: godnatt

Godnatt!
Är lite på bättringsvägen så blir antagligen skolan för mig imorgon!
Var på kyrkbackens vårdcentral idag och dom tog lite prover och sådär, dom kom fram till att jag har en kraftig förkylning och ska drogas ner med Ipren, cocillana (hostmedicin) och nässpray!
Hoppas på att min feber sjunkit till imorgon!
Jaja måste sova nu så jag orkar upp imorgon, blir hämtad av jani så slipper gå :)
Puss och godnatt!


#460: tappat blogglusten..

Förlåt att jag knappt bloggat något alls men har inte haft lust eller ork.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att pappa ska komma hem med pizzorna så jag kan äta ordentligt!
Igår hade jag riktigt trevligt med alla kompisar blev en lyckad och trevlig kväll.. Förutom några som började bråka lite men det löste sig.
Så sammanfattningen på helgen blir ok.
Och får 3 av 5 F av mig pga att jag är sjuk också!


#459: första dagen i skolan!

Första dagen idag då, riktigt nöjd med skolan, klassen och mentorn.
Imorgon ska vi testa restaurang kläderna och skor.. För er som inte vet så går jag Restaurang&Livsmedel.

Jaja, här är dagens look.
Vit stickadtröja - Gina tricot
Svarta byxor - bik bok
Och ett basic svart linne under - vero moda


#458: lite shopping!

Blev en stickad vit tröja, skulle tagit en grå men fanns ju självklart inte i min storlek :(
Sen tre glittriga nagellack, och ett gelekit.. Så fixar naglarna nu :)


#457: mot Eskilstuna!

Nu är jag på väg till Eskilstuna med min kära moster och hennes kompis Linn !
Ska kolla lite kläder, lite nagelsaker och sånt, visar sen vad det blir !


#456: dagenslook del 2!

Det här har jag på mig!
Höga mötkblå jeans - Gina Tricot
Svart basic t-shirt - vero moda


#455: halva dagens look!

Haha jag har inte hunnit valt vad jag ska ha för byxor på mig idag så jag lägger upp bild på kläderna sen, så här ser jag iallafall ut i ansiktet och i håret!

När min kära mami kommer hem så ska jag försöka få med henne ner på stan och köpa lite grejer till naglarna.
På onsdag börjar skolan och jag är sjukt taggad, helt otroligt för jag brukar aldrig vara det..
Men men nu ska jag välja byxor så visar jag det sen.
Puss


#454: RED

Otroligt nöjd!
Älskar min nya hårfärg!


#453: Ni är det bästa jag har!❤

Man kan beskriva sin familj med en massa olika ord..
Men jag har bara ett ord för min familj och det är obeskrivlig!
För jag kan inte beskriva med ord eller handlingar hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er.
Vad som än händer så vet jag att jag alltid har er vid min sida och det är den bästa tryggheten som finns!

Ni är det bästa som finns, hade aldrig önskat mig något annat än det jag har här med er.
Även fast jag beter mig som jag vet inte vad ibland så vet ni att jag aldrig skulle göra något med flit för att oroa er eller göra er ledsna!
Det är inte många som har den närheten med sina föräldrar och syskon som jag har med er, och det är jag oerhört glad över!

Min storasyster är verkligen min riktiga andra halva!
Vi är födda på samma dag men 4år i mellan och även fast vi kan bråka så kan jag prata med dig om allt och jag älskar dig så mycket så jag vet inte vad jag skulle göra om vi gled ifrån varandra.
Du är min förebild, du är den jag ser upp till!
Och mamma & pappa, jag har fått allt från er!
Jag klarar mig aldrig utan er och som sagt jag älskar er över hela mitt hjärta!


#452: haha kan inte hålla mig borta!

det första jag ska göra när jag får mina pengar är att färga håret...
visst jag gillar min bruna hårfärg men jag har aldrig gillat mitt hår så mycket som när jag var rödhårig så som sagt när jag får mina pengar så ska jag slänga i en röd så det blir mer mörkrött/vinrött !
tummen upp för det säger jag bara 👍
längtar så jävla mycket!


#451: ny header fixad och nu min tur!

blev faktiskt väldigt nöjd med den nya headern, fotad av min kära Michelle !
pussar&kramar på henne!
nu när jag har fixat det så kan jag börja fixa mig själv, ska försöka mig på en jätte fin frisyr idag som jag sett på Angelica Blicks blogg..
kolla hennes blogg, älskar hennes stil osv..
jaja, jag uppdaterar mer när jag har fixat klart mig så ska ni få se dagens look, samt smink och frisyr! ;)


#450: kläder till en hel armé !

rensar ur alla mina kläder och sen efter det ska jag fixa designen !
puss


#449: nattinatt


ingen rubrik!

ligger i sängen och kollar på Rosa ;)
va precis ute och träffade lite folk, trevligt!
jag måste börja ställa om dygnet för snart börjar skolan och då jävlar då måste jag sköta mig perfekt !
känns faktiskt jävligt roligt att börja skolan eftersom det blir på nytt nu och nya lärare och ny klass !
perfekt om jag får säga det själv!
men självklart kommer jag ju sakna alla andra kompisar som jag är van med .
jaja, nu ska jag kolla på filmen och vänta på att baaaaaaaaarish ringer.
puss och godnatt alla rara!


#448: rosa!

nu ligger jag och kollar på livet enligt rosa, älskart!
haha har ingen blogglust alls just nu så jag får se när jag bloggar!
puss på er bitches!


#447: Edward saxhänder ;)

haha, ligger och kollar på Edward Scissorhands, ni som inte sett den.. kolla på den!
Det är en film med Johnny Depp!
Snart kommer min kära storasyster hit och ska äta med oss, så det ska bli mysigt faktiskt.
Känner mig fortfarande inte så pigg så idag blir det bara till att ligga inne och kolla filmer och sådär.
Dessutom håller jag på och fixar med en ny header, så den kommer nog upp snart också :)
jaja nu ska jag kolla klart, puss på er!

haha, en liten Fanny på bilden på kudden ;)


#446: skriver i sömnen

nu är det nästan så att jag sover och skriver samtidigt..
mår inte så bra känns som att jag börjar bli sjuk.. fml!!
så skriver mer imorgon, puss


#445: dagens look!

linne - hm
byxor - bikbok

idag blev det en enkel look...
helt okej sminkning också! ;)


#444: on my way home!👍

varit på Ikea med pappa och låtsasfarfar så är på väg hem nu!
har varit så duktig och följt med så fick äta på Max !🌟
vi har handlat saker till vårat nya kök och jag fick en ny lampa till mitt rum.
jag ska börja med nu att visa dagens look så jag slänger upp det när jag kommer hem!
puss


#443: trött men kan inte sova!

ligger i sängen och är as trött ögonen bara stängs hela tiden men kan inte somna har legat här i typ 1timma och 30 min nu -.-
jag vill sooooooova !


#442: ett eller två?!


#441: Skräckfilmskväll!

kollar på skräckfilm med underbara malin, jag kan inte skriva nu måste hänga med i filmen men skriver imorgon när jag vaknar, puss!


#440: ~baby you'r a firework!