Fredag!

Hejsan svejsan!
Fredag idag, as skönt..
Träffade Rasmus i måndags, han åkte direkt från Arlanda till mig :D
Fick ett jätte fint halsband och hans gröna keps haha ! :)
Sov hos honom från måndag till tisdag så åkte jag till skolan vid 8, och han drog till skolan lite senare.
Så han kommer hem från skolan idag, blir väl antagligen till att träffa honom då.
Min tunga är mycket bättre nu, men nu börjar min engelska så ska jobba nu.. Puss och kram på er!


Nej till frågestunden!

Fick bara massa onödiga kommentarer, inte en ända va liksom värd att svara på!
Så den skiter vi i :)
Igår va jag i Eskilstuna och tog hål i tungan! Är sjukt nöjd men känns som att min tunga är typ en fläskfilé.. Men men.
Jag är sjukt trött och min favorit kille flyger hem till Sverige imorgon! Längtar!!
Jaja, slänger in lite random bilder..
Puss och godnatt på er!