I'd never given much thought to how I would die. But dying in the place of someone I love , seems like a good way to go.

Det här blir ett god natt inlägg typ..
Tänkte berätta lite om dagen först innan jag somnar in i min skönhetssömn haha!

Idag var jag hos Elin med henne och Ronja. Elin fyllde år så söta lilla Ronja hade bakat tårta som vi åt massor av!
Jäääätte god!
Sen efter jag hade varit där hela förmiddagen så kom jag hem framåt 14-15 på eftermiddagen kanske..
Sen det så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt..
Imorgon är det fredag sen nästa vecka är det sportlov!!!!
Myyys!

Slänger in några otroligt vackra bilder, eller så var det inte så ;)
Men nu ska jag sova godnatt på er!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0