f♥

Det finns en kille som är väldigt speciell.

Den killen som är väldigt speciell för just mig är den underbara killen som jag är tillsammans med och han heter ju självklart Felix Reppe.

Felix,
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Du är luften jag andas, blodet som pulserar i min kropp, mitt allt, mitt liv.
Jag är hel nu, innan dig var jag tom och saknade något.. Och nu vet jag att det var dig jag saknade!
Du har fått mig till att bli starkare i mig själv, när jag mår skit och bara sjunker ihop så är det du som får upp mig på benen igen..!
Jag är så otroligt kär så det går inte att förklara..
Du är den som lyser upp mina dagar och gör det värt att kliva upp på morgonen.

Vi har många minnen tillsammans,,
Bland annat från när vi var tillsammans första gången.. Vattenkriget, När du var i Göteborg och jag var i Danmark och vi låg och smsa varje kväll..
Och massa mysiga stunder från dom senaste månaderna,, bland annat när jag sov hos dig första gången, marknads kvällarna, gångerna i skolan när du bara kommer fram helt plötsligt och tar tag i mig och kysser mig,, Ja det finns mycket saker jag kan skriva om.

Vi höll på ett tag innan sommarlovet, och det gick sådär men sen gick det neråt för oss..
Jag kände mig inte som mig själv på hela sommarlovet.
Jag kände mig tom, meningslös, helt enkelt att det var något som fattades..!
Sommarlovet gick, jag åkte till Turkiet och vi pratade inte..
Men när skolan började igen så kände jag att det var du som fattades!!
Det var dig jag behövde för att bli hel igen.
Vi pratade ut och sa att vi skulle försöka igen..
Vi gjorde det och det tändes en ny gnista mellan oss två,,
Och den här gången funkade det!!
Jag var så otroligt glad och kände att du var den som alltid kommer vara i mitt hjärta..
Jag sa att jag aldrig skulle släppa dig, för skulle jag släppa dig så skulle det blivit mitt livs största misstag..
Jag höll fast vid det jag sa, jag släppte dig inte.
Och se, vart står vi idag?!
Vi är 5 dagar ifrån våran 1 månads dag!

Det känns som att det varit vi hela tiden.
Du är verkligen min andra halva, min andra pusselbit, min perfect match! ;)
Vi är som två magneter,,
Du rör dig, jag rör mig. Jag rör mig, du rör dig.
Du är arg, jag är arg. Jag är arg, du är arg.
Du är glad, jag är över lycklig. Jag är glad, du är glad.
Och när du mår bra, ja då mår jag som bäst!
Jag får jämt höra hur bra vi passar tillsammans och jag förstår dom nu, för jag har insett att vi verkligen gör det!
Vi skrattar tillsammans, vi kan vara arga eller sura på varandra fast det går över fort, vad det än är så klarar vi av det tillsammans..!

Älskling, du är inte bara min pojkvän utan som en bästavän!
Jag kan säga vad som helst till dig och det stannar där, jag litar verkligen på dig..!

Du är mitt liv nu..
Utan dig så finns jag inte mer,,

Jag älskar dig Felix Vincent Alexander Reppe med hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0