FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Det blev några frågor iallafall, så här kommer frågorna med svar! :)

Hur många gånger har du varit riktigt kär?
visst är jag bara för bäst ? ;) / amanda
Svar: Jag har varit riktigt kär två gånger!
Självklart är du bäst hjärtat ! ;) haha

Har du druckit dig full någon gång? Isf hur gammal var du första gången du blev full? :) / karolina
Svar: Nej det har jag inte :)

Hej jag måste bara säga att du är sjukt fin... Min fråga är om du skulle kunna lägga upp ett videoinlägg eller ett vanligt inlägg och visa hur du sminkar/fixar dig? kram / sara
Svar: Aw, tack så jätte mycket!
Jo det skulle jag nog kunna fixa :) kram

1. Vad gör du när du inte bloggar?
2. Vad för sorts musik lyssnar du på?
3. Vem är din bästavän?
4. Kan du inte börja med att lägga upp dagens outfit?
/ natalie
Svar: 1. när jag inte bloggar så går jag i skolan, umgås med kompisar och massa annat.. Som en vanlig tonåring antar jag :)
2. jag lyssnar nog på all möjlig sorts musik,,
3. min bästavän är den bästavännen man kan ha,, ingen kommer någonsin kunna ersätta hennes plats.. Och det är min bara min Michelle!! :D
4. jo självklart kan jag börja med det!
jag börjar med det så fort jag blir frisk!


FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0