GOTT NYTT ÅR!

BÄSTA NYÅR, JAG LOVAR!
Först var jag med mamma,pappa och en till familj. Sen runt 10 tiden så gick jag till Michelle, vi satt där i någon timma med några :)
Sen gick vi ner på stan, sen drog vi oss ner mot hamnen..
Stod där, och sen kom MITT HJÄRTA!
Stod med honom när klockan slog 00:00, mös med honom !!
Efter det gick vi och leta reda på Michelle för det blev kaos med raketer och grejer så vi försvann från varandra..
Vi hittade henne, stod och prata lite med allt och alla :)
Sen gick jag och Felix , han släppte av mig och gick vidare med Anton och bulten, så nu sitter jag med min storasyster och hennes kille..
Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR Felix Reppe och Michelle Åhs!!!!
Ni är bäst och ni ska veta hur glad jag är att jag har er, puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: karolina

Sjukt söt! grym blogg och kul att nyår blev lyckat för er! :D GOTT NYTT ÅR!



/kram karolina!

2012-01-01 @ 16:34:35
URL: http://onceadaaay.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0