MICHELLE GÄSTBLOGGAR!

Hej Fannys alla gulliga bloggläsare , sitter just nu med min underbara bästavän fanny!
vi sitter och kollar lite bilder och lyssnar på musik, jätte mysigt faktikst!
Måste bara säga att fanny är den mest otroliga människan som går på denna jord, hon har alltid funnits när det varit som värst för mig.. hon är som en ritkig syster för mig, vi har delat både gråt och skratt, vi har delat det mesta tillsammans!
Har sjukt många underbara fina minnen med dig, vi har känt varandra sen vi var små barn och vi håller fortfarande hårt om varandra, och det är jag grymt glad för.. vet inte vad jag hade gjort utan dig gumman, du är min bättre hälft, min tvilling och min syster!
& du är verkligen underbar på alla sätt och vis!
JAG ÄLSKAR DIG FANNY AMANDA CHRISTINE LINDBERG THÖRNBLOM!!!

//
Michelle Åhs ( www.Livetenligtmichelle.blogg.se )






Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0