Här är några från dom som gillade min status på facebook! :)

Michelle Åhs!
Du är underbar på alla sätt och vis hjärtat!
Du betyder sjukt mycket för mig, det är otroligt hur nära vi är.
Jag kan verkligen prata med dig om allt och du ska veta att jag är så jävla glad att jag har dig.
Du är som en syster för mig, har dessutom känt dig så länge jag kan minnas..
Jag älskar dig Michelle!


Barish Püsküllü!
Du är en av min pojkväns närmaste vänner..
Du är sjukt snäll och as rolig.
Och man kan alltid prata med dig när det är något :)

Amina Jakupovic!
Du är så grymt snäll och gullig.
Du och jag har inte känt varandra jätte länge men är ändå väldigt nära.
Finns alltid för dig hjärtat! puss

Bim Schalén!
Du och jag har sjukt många minnen tillsammans.
Och du är en jag saknar massor, för vi träffas knappt längre..
Du är sjukt snäll och söt!
puss!

Lucas Wetterberg!
Du och jag har gått i samma klass sen lekis.
Du är sjukt rolig och jätte snäll :)

Yasmina Ouali!
Vi har känt varandra sen vi var jätte små, och då var vi värsta fienderna..
Men nu är vi faktiskt väldigt bra kompisar, du är jätte söt och snäll gumman..
puss!

Jani Laukkanen!
Du är kompis med min pojkvän,
Jag känner dig inte så mycket men dom få gångerna jag träffat dig har du alltid varit as snäll :)
Så ja, du är snäll och rolig!

Circe Biström!
Du är en jag inte känner riktigt, för vi hade inte världens bästa start..
Har hört mycket bra saker om dig, så du är säkert jätte snäll och gullig :)

Omar Aldeeb!
Jag känner inte dig, men du är säkert as snäll :)
Men jag vet en sak om dig, du är grym på innebandy!

Alexandra Thörnblom!
Ja, du är min storasyster så jag känner dig väldigt bra ;)
Jag älskar dig massor! puss

Ella Wiklund!
Du är en tjej som jag inte känner men du är sjukt fin, och är säkert jätte snäll :)

Nellie Jansson!
Du är otroligt gullig gumman, jätte söt och snäll!
Jag finns alltid för dig,, puss!

Shaden Almohamad!
Du och jag har känt varandra så länge jag kan minnas.
Vi har sjukt mycket minnen som : bibliotekskort, när vi gjorde pool i ditt tält med alla din pappa böcker!
Ja, vi träffas inte lika mycket längre och det tycker jag är väldigt tråkigt..
Saknar dig gumman! puss

Alma Linde!
Jag känner dig inte men du är jätte söt och verkar jätte snäll :)

Beatrice Frisberg!
Du är sjukt fin och snäll gumman..
Vi har tappat kontakten och det var längesen vi skrev..
Aja, du är underbar! :)

Malin Lindberg!
Du är min bästa kusin ever !!!!!!
Så jävla många minnen vi har tillsammans, och vi är så otroligt nära!
Du är sjukt fin hjärtat, och underbar på alla sätt och vis!
Älskar dig!

Johanna Mannerfelt!
Du är jätte fin!
Vi känner inte varandra så bra, men vi gick på vasaskolan samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0