jävla blogg.se app!!!!

appen till blogg.se är ju totalt värdelös !
går inte ens att logga in,, är as trött iallafall och ska upp tidigt för jag ska till stockholm imorgon och träffa min underbart saknade morbror och hans nya brud !! :D
sitter just nu och lyssnar på massa gammal musik, haha låten som är på nu är öppna din dörr..
jaja, ska väl skriva klart med emir och sen lägga mig,, han skrev på facebook att jag är det charmigaste tjejen han någonsin träffat !! :D mohahahaha suck on that bitches !
aja, godnatt gullisar! puss

Midsommar !

Glad midsommar alla babes !! :D

...

var och handlade i etuna igår, fick med mig lite fint :)
tänkte att jag slänger upp en bild lite senare på det för jag orkar inte just nu!
puss


The cell.

Ligger och kollar på någon hel skum film med Malin.. Fattar nada!
The cell heter den och Jennifer Lopez är med i den :)


Brist på allt!

Jag har verkligen inget att skriva om egentligen.. Har världens bildbrist också.
Min underbara kusin är här så jag ska ha film mys med henne och mina underbara föräldrar idag antar jag.
Vi var med Barish, Jani, Sebbe, Joseph och några till igår.. Trevligt trevligt!
Nu sitter vi iallafall och väntar på maten och jag och Malin köpte 2kg godis förut haha såg jätte gott ut i affären men ser skit äckligt ut nu -.-
Om någon av er vet någon bra/obehaglig/spännande film så kommentera gärna den då!
Hon och jag ska jobba imorgon så får se hur bloggningen blir då..
Men men, skriver iallafall mer sen.
De lovar jag, puss!


Cupcakes & Cod

Sitter hos Ronja och Lucas och kollar när hon och Pierre spelar Cod..
Jätte kul att kolla på Ronja :D
Hon och jag har bakat cupcakes idag som blev lite misslyckade men väldigt goda!
Har knappt något batteri så bloggar när jag kommer hem för jag hade faktiskt tänkt att lägga upp bilderna från avslutningen då ;)
Puss


Ego BOMB!!!


Fuck you all bitcheeeeeeees!

JAG SLUTA NIAN IGÅR!!!!!!!!
KAAAABAAAAM!
Har inte bloggat något och har inte några jätte bra bilder på mobilen hur jag såg ut.. Men lägger upp de sen!
Typ så här såg ja ut! Puuuuuuuuuss!


Sneak peak ! ;)

Liten smygtitt på avslutnings outfiten!
På fredag smäller de!
Slutar äntligen nian och slutar på skolan!
Otroligt skönt måste jag säga, men kommer sakna alla något äckligt mycket haha!!
Usch, vattenfast mascara är det som gäller då ;)
Men men , alltså på fredag får ni se bild på mig hur jag ser ut, hoppas att Elin och Ronja också kan slinka med på en bild :D
Sen självklart kommer alla bilderna upp från avslutningen för kameran åker med!! Ett måste!
Men, om ni följer mig på instagram så kan ni se bilden utan att den är suddig!
Nu ska jag kolla film, puss på er!
Och ha en bra national dag! ;)


Nattinatt!

Nu ska det sovas och en rejäl sovmorgon ska jag ta också!
Härligt!!


Mohaha


1 juni