Det är därför jag älskar dig!

Vi är ju inte normala någonstans ! Hahah


Helt okej ! ;)

Killen börjar se bra ut !
Skaffat sig en frisyr nu också..
Ja, jag måste ju erkänna att jag gillar honom lite grann iallafall ;)


Något att se fram emot!


Glass i stora lass!

Hejhopp!
Ligger eller halvt sitter i sängen och äter glass samtidigt som jag kollar på Grey's Anatomy..
Älskar det programmet!
Ja jag har inte så mycket att berätta om dagen eftersom jag varit hemma idag också men jag ska antagligen gå imorgon ..
Min dag har väl för det mesta bestått av pluggande, skrivit so fortfarande haha..
Sen har jag inte gjort mycket mer.
Har skrivit en hel del med Petter och sen har jag skrivit med underbara Alva!
Den bruden är bäst ! ;)
Jag slänger in några otroligt söta bilder på mig som jag tagit under dagen eftersom jag har haft så otroligt kul!


I wanna be forever young.

Hej alla fina människor.
Har precis torkat tårarna efter att ha kollat på sista avsnittet i säsong 3 av O.C ..
Och självklart var det avsnittet när Marissa dör... USCH!
Förlåt till er som inte sätt det eller inte kommit dit men jag lägger upp just den delen av avsnittet i det här inlägget så kan ni kolla,, usch blir helt tårögd igen när jag kollar den delen haha..
Jag ska fortsätta med min So nu iallafall så ni kan kolla klippet och ha en fortsatt trevlig/regning dag !

När det äntligen är över !


O.C , Liberia uppsats och te!

Kul..
Vaknade imorse och mådde skit!
Hel tjock i halsen och tung i huvudet ..
Så har gjort en hel del so idag och nu så ska jag kolla O.C så ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi säkert senare :)


Tell me yours and I tell you mine.

Hejhej!
Sitter och pluggar på en so uppsats som ska vara inlämnad imorgon !! -.-
Suck!
Jag har bloggat dåligt jag vet men det är mycket med skolan och annat just nu..
Jag slänger in några bilder och säger godnatt för er som ska sova..
Det lär ju inte jag göra på ett bra tag iallafall ;)
Puss!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2419422/images/2012/pic_195704834.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2419422/images/2012/pic_195704953.jpg" class="image">


Livet går vidare!

Den här början på året har varit kaos..
Massa saker som hänt och känts som att jorden går under.
Men jag måste säga att jag är evigt tacksam över att jag har mina älskade vänner som funnits där för mig i vått och torrt och fått upp mig på fötterna när jag mått som sämst.
Jag behöver inte ens nämna namn för dom som jag menar vet om dom är utpekade när dom läser det här.
Jag älskar mina vänner och min familj och är så jävla glad att jag har er!


Kalla henne för vacker, istället för het. Hon är en kvinna och ingen temperatur.

Just nu när jag skriver det här är klockan 23:18!
Jag är så trött jag jag svimmar snart,,
Tänkte bara berätta om min dag lite snabbt..
Jag skulle ju gjort PISA provet idag men jag skippade det för jag fick reda på att vi hade nationella kemi labb samtidigt och det kändes viktigare så jag hoppade PISA provet och gick på mina vanliga lektioner :)
Sen det va något otroligt varmt ute idag!!
Så jävla härligt, så vi satt utanför skolan varje rast och typ hela lunchen och allt, UNDERBART!
Sen kom jag hem, fixade lite med rummet osv.. Så på kvällen gick jag,pappi och alex och handla godis :D
As gott!!
Nu sitter ligger jag iallafall i sängen och smsar med Barish, vi planerar en hemlig sak som vi och några till ska göra när det blir ännu varmare ;)
Kommer bli grymt om vi kan få det att funka :D
Bara för att jag skriver med Barish nu så kan jag ju berätta lite om honom :)
Han är en av mina närmsta killkompisar!
Kan berätta allt för honom och litar på honom till 110% !!
Han är en underbar vän och världens bästa Barish!! Kram på honom !

Nu måste jag sova, här är iallafall tre bilder på mig från idag så ser ni lite hur jag sett ut idag :)
Lite mer vår-outfit! ;)
Puss och godnatt,


Fuck off!

Att slösa så mycket tid på en människa som ändå sen var helt meningslöst,, otroligt att vissa aldrig växer upp!!
Men tack vare dig så växer jag och blir starkare i mig själv, jag tänker bara sträcka på mig och hålla huvudet högt, för du är inte ens värd att bli kollad på längre.. Mer än ett halvår åt helvetet!
Tack för allt, helt jävla meningslöst!


Trött brud..

Ni får ursäkta att jag svamlar så mycket, är sjukt trött!


älskar bruden, haha så skön!


Utkast: Mars 21, 2012


!

Jag bryr mig inte om du är mörk, ljus, heterosexuell, lesbisk, bög, kort, lång, tjock, smal, rik eller fattig.
Är du trevlig mot mig så är jag trevlig tillbaka. Enklare än så blir det inte.

Svar på kommentarer !

Jag har inte tänkt på att svara på vissa av kommentarerna jag fått, har helt totalt glömt bort det.. 
Så jag svarar på 4st här nu som jag vet att jag inte svarat på :)
Ahmed om modell fotografering!
Kommentar: Sjukt fina bilder keep on going girl! next stop topmodell ;)
Svar: Haha, tack ahmed, men nej tror inte att ''next stop'' är topmodell! ;)

Nathalie Warnerfjord om modell fotografering!
Kommentar: ÄNTLIGEN!
Tjejen är riktigt nöjd nu!
Gud så fina bilder på dig. Fanny jag säger bara det, bli modell på riktigt!! GRYMT VACKER TJEJ!
Svar: Aw, tack!!
Vad glad jag blir när du säger så där, fast jag kommer aldrig bli modell..
Haha skulle inte vilja bli det och skulle aldrig kunna, men tack så otroligt mycket för dina underbara ord..
Dom stärker mig verkligen !!

Karolina om Big Brother!
Kommentar: Jättefin tjej! Tycker du är sjukt grym, du har din så kallad ''egna stil'' och passar så sjukt bra i rött hår,
Kram! :)
Svar: Gud vad glad jag blir !!
Jo jag kanske har lite egen stil, inget jag riktigt tänkt på.. Bryr mig inte speciellt mycket om vad folk tycker om mig så jag ser ut som jag vill :)
Och jo jag har hört ett antal gånger att jag passar i rött hår, så tack så jätte mycket ..
Blir sjukt glad ! kram :)

Sanna om Lite skillnad va ? ;)
Kommentar: Är det dina egna ögonfransar på första bilden ? :))
Svar: Haha, ja det är mina egna ögonfransar på denna bild :)
image description

Han ska pröva din styrka han ska testa din moral.

Hejsan.
Nu sitter jag i soffan och ska alldeles strax fortsätta med städningen, mitt rum ser ut som ett bomb nedslag!!
Så nu ska det fixas och sen blir det ett varmt avkopplande bad.. Och efter det so uppsatsen :(
Men iallafall, idag hade jag lång dag.
Slutade halv 4, men dagen gick fort ändå :)
Hade mitt otroligt fula halvkrulliga hår idag, orkade inte fixa mig imorse..
Faaaan jävlar, kom på nu också att jag ska göra engelska muntligt om Twilight imorgon :o
Fanfanfan nu blir det städa fort som fan och sen bada en snabbis och sedan plugga som ett svin!


Hel helg med babe!!

Jag har varit med min älskling hela helgen så jag skriver lite mer när jag kommer hem sen för just nu ligger vi och kollar på tv så ja som sagt jag skriver när jag kommer hem, blev en aning många videoinlägg i rad men men ;)
Puss på er !


Här bjuder vi på oss själva !

Michelle och jag kan faktiskt bjuda på oss själva lite då och då ;)

Här är henns blogg också :)

 


Hemlisar på g!!


Untitled Video


Lite kul utanför skolan!

Adde sjunger och "dansar" lite


Oh, but that one night, was more than just right!


JAG VILL HA!!!!!

Jag vill verkligen ha hål i tungan, ska prata med mamma och pappa och kolla vad dom säger :D

Ta inga beslut när du är arg och lova inget när du är lycklig.

Nu ska jag sova ordentligt och drömma massa fina drömmar inga mardrömmar!
Så mardrömmar håll er borta! Jag vill ha en bra dag imorgon !!
Puss och godnatt mina fina ! :)


Här Circe !

Ja nu har jag fått frågor om jag kan visa upp min navelpiercing och nu gör jag det.. Den ser otroligt skev och den ut på bilden men det är den inte...
Bara jag som fotar dåligt med mobilen ;)


KAPTEN FILLING!!

FAN KAPTEN FILLING, FAN!
HUR KAN DU SLARVA BORT DIN MOTORCYKEL ! :O


Studiedag!

Godkväll, idag har jag haft studiedag och för er som inte vet vad det är så har jag varit ledig helt enkelt!
Tog en liten sovmorgon och sen pluggade jag ett tag..
Sen väntade jag på att Michelle skulle komma hem från Ikea och deras husvagn :)
När hon kom hem gick vi ut och tog en lång mysig promenad , klockan var väl runt 5-6 och det var fortfarande väldigt väldigt varmt ute!
Sen gick vi till henne och satt där :)
Kom hem för ett tag sen och kollar nu på Big Brother, bjuder på en jävla massa svartvita bilder nu :)
Puss på er ;)

 

 


Lite skillnad va ? ;)

Asso det kan inte bara vara jag som tycker att jag ändrats utseendemässigt ? :o
Från november 2011 till nu så är det ganska mycket skillnad , eller ? :)
I november hade jag brunt långt hår och knappt några ögonbryn haha, nu har jag jätte rött medel långt hår och väldigt markanta ögonbryn ! ;)

 


Fanny Amanda Christine Lindberg Thörnblom!


Fuck you blogg.se app!!!

Min blogg.se app har slutat fungera så jag får använda safari på iphonen..
Vilket är helt okej bara att jag kan inte lägga upp bilder från blogg.se via safari..
Just nu sitter jag iaf och kollar på Taken på 4:an , älskar den filmen!!
Men men jag ska försöka fixa appen så att jag kan lägga upp bilder via iphonen också.

Loreen!

Jag tyckte fan att rätt vann de här året!!


Melodifestivalen!

Nu melodifestivalen!!!


Love it!!

Älskar mitt hår just nu !!!!! :D


Ouff tuff brud!

Hahaha är så jävla trött så jag kan somna sittandes, men måste renskriva so:n ..
Jag tänker snabb renskriva skiten så jag bara får mysa ner mig i sängen!!
Imorgon är det fredag, herreminjesus vad skönt!
Ne men nu ska jag skriva klar jätte jätte jätte fort så jag får bädda ner mig under mitt mysiga stora fluffiga täcke!! Ååååh!
Bjuder på en as tuff bild, puss och godnatt !


Städar!

Hejhopp!
Håller på och städar nu, sen blir det att skriva maaaaaaasssssaaaas till so:n .
Jag skriver mer efter jag har fixat allt!!
Puss puss!


Mongolojd Fanny!

Hejsan!
Just nu sitter jag mitt på golvet i mitt rum och sätter igång lite grym musik..
För jag ska nämligen städa mitt rum sen ska min pappa hjälpa mig och sätta upp lite grejer i rummet :)
Idag har det varit en sådär dag, kunde varit bättre.. Finns vissa anledningar till varför min dag var dålig men orkar inte dra upp dom ;)
Haha jag tänkte dessutom bjuda lite på mig själv och lägga upp en bild som Yasmina tog på mig idag på matten, jag ser riktigt efter ut, antagligen så försökte jag väl förstå det som stod på tavlan ! ;)


Elite


Big brother!

Ligger i sängen och nu börjar big brother så det ska jag kolla på sen ska jag sova.
Har sovmorgon imorgon så skriver lite när jag fixar mig , puss och godnatt!


modell fotografering!

Idag var jag med min moster och Michelle och blev fotograferade.
Först blev vi sminkade, as fint!
Sen fick vi vänta ett tag och sedan blev vi fotograferade :D
Jag orkar inte skriva så mycket och jag är as trött och känner att jag ska vara snäll så jag visar er bilderna :)
(bilderna var däremot inte speciellt billiga,,)

Just girly things!