Jensen Ackels !

Hejhopp!
Förlåt för dålig uppdatering, har ingen anledning till det egentligen orkar bara inte ..
Snackar skype med Jani just nu alltid lika kul, :D
En annan sak som inte alls är lika kul är att Pierre lyfte upp mig idag och skaka till så min iphone åkte rakt ner i asfalten och hela baksidan sa krasssshh!
Nära inpå att jag börja gråta för att jag blev så irriterad, men det hände som tur va ingen annat än baksidan (glaset) så den funkar lika bra ändå men otroligt tråkigt !
Asso jag måste säga att ni som inte sett serien Supernatural måste kolla på den !
Och det är ett måste, asso jag är helt besatt av den serien går inte att sluta kolla !
Så är denna snygga pojk med i serien, huvudpersonen dessutom !
Mumsfillibabba, men nu ska jag snacka med jani och sen så ska jag kolla lite mer Supernatural och sen sova.
Puss på er,,
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0