A shot at love with Tila Tequila..

Första dagen i skolan idag, dom har gjort om våran skola totalt så det ser ut som värsta fängelset.
Vi har också fått två stycken nya mentorer , för våran gamla fick nytt jobb och den andra är höggravid så hon kommer tillbaka i 9:an. Men iallafall dom nya mentorerna är helt fuckade.. ena typ dampade sönder på oss efter 20minuter ,, och den andra ser ut som häxan sur tant. 
När jag kom hem åt jag lite , kollade på tv sen gick jag ner med salma på stan och handlade nagellack. Efter det så fixade jag mina naglar, ochdom blev skit fula men jag måste ha dom så jag inte biter på mina vanliga naglar.
Nu är det A shot at love with Tila Tequila på MTV så det ska jag kolla på sen blir det till att kolla på Vänner när jag ska lägga mig..
Aja , om jag har dator imorgon i skolan så skulle jag nog kunna blogga lite då också :)
puuuusss

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0