confidence is the stain they can't wipe off!

Hej alla mina sötnosar!
Ny sitter jag med min kusin och kollar på tv... Hon kom hit igår och vi tog det lugnt igår och idag ska vi bara ha film kväll och ha det mysigt!
Och jag måste säga förlåt att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp hela veckan med skolan,nationella proven osv..
Men nu ska jag ta tag i bloggen och jag tänkte börja med att lägga upp "dagens outfit" från och med måndag :)
På tisdag är det alla hjärtans dag , och jag kommer vara helt forever alone ,, hahaha :)
Nej men nu ska vi gå och handla godis, nu får ha en jätte trevlig lördag så skriver jag kanske lite mera senare, eller så skriver jag imorgon!
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0