Till dig min ängel!♥

Du vet exakt vem du är så jag behöver inte ens nämna namn!

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt..
Du vet innerst inne hur mycket du betyder för mig!
INGEN kommer någonsin kunna ta din plats, och tro inte att jag skäms över dig eller att du är andra handsval..
FÖR DU ÄR MIN ANDRA HALVA SOM JAG VILL VISA UPP FÖR HELA VÄRLDEN OCH DU KOMMER ALLTID VARA MITT FÖRSTA HANDSVAL!!!
Du är min ängel på jorden som är det bästa jag har!
Jag har definitivt inte varit den bästavännen man kan ha, det vet jag för jag har inte varit mig själv på sista tiden..
Och det är inget att skylla på för jag skulle sagt som det var från första början till dig för jag vet att jag kan lita på dig, men jag var rädd för vad du skulle tycka!
Förlåt mig, jag vill inte förlora dig.. Det är det värsta som skulle kunna hända nu!
Så snälla lämna mig inte,, låt mig bevisa att jag är mig själv igen och att ingen kommer komma imellan oss!?
Jag behöver dig för att vara hel,, utan dig är jag bara halv..
För vad är jag utan min andra halva/tvilling/min ängel??!
JAG ÄR INGENTING UTAN DIG!
Jag älskar dig!♥
Snälla förlåt, du kommer alltid ha den största delen hos mig och det vet du!♥

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0