Dagens någonting ;)

Dagens ALLT!
Självklart blir det min älskling!!!
Han kommer alltid vara mitt allt, det är han som lyser upp mina dagar och gör dom till något!
Älskar honom över hela mitt hjärta, så ja jag behöver inte skriva så mycket mer för han och ni vet exakt vad jag tycker om honom, eller ja han vet iallafall det ;*

image description
Dagens Underbaraste!
Blev ju min Amanda!!
Den bruden är så otroligt snäll,söt,underbar ja allt ;)
Henne kan man prata med typ allt om och hon finns där för en..
Jag kan inte säga att jag känner henne utan och innan men hon och jag är väldigt lika på något sätt så vi förstår varandra, och jag kan säga att vi har kommit varandra ganska så nära på väldigt kort tid..
Och Amanda, du ska veta att du kan alltid prata med mig om allt..
Jag kommer alltid finnas där för dig, dag som natt.
Puss på dig hjärtat!
(checka hennes blogg!! ;) http://amandanatalies.devote.se/ )


Dagens saknade!!
Det blev min otrooooligt saknade Bim!
Hon är en barndoms kompis som jag verkligen alltid har kul med och saknar massor som sagt!
Otroligt fin,söt underbar på alla sätt och vis så ja :)


Dagens HAFF!!
Hahahah, nu blev det en dagens haff också ;)
Den bruden är otroligt söt,snäll, bästa humorn, ja helt perfekt ;)
OCH, HON ÄR SINGEL KILLAR!!! :D
Min Amina så klart!! :D
(checka bloggen ;) http://aminajakupovic.blogg.se/ )


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0