It's getting dark too dark to see.

Sjuk tjej här!
Vaknade imorse med feber och ont i hela kroppen..
Usch jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, för det första så ligger man bara som en död åsna och kan inte göra någonting och för det andra så har man så jävla tråkigt och har typ ingen att prata med :(
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på gryym musik..
Chattar med michelle också på facebook,, Jag har värsta bildbristen så jag kör en liten bildbomb på mig ;) haha
Sen så bjuder jag på några GRYMMA låtar! puss på er!
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Nathalie Warnerfjord

Herregud Fanny vad fin du är!

Jag menar allvar nu bli någonting , jag tycker modell jag håller fasst vid det! Du är vacker på riktigt du! :)

2012-01-20 @ 22:45:34
URL: http://nattahwarnerfjord.bloggplatsen.se
Postat av: Din personliga Stalker

Bara för att du är snyggast! <33

2012-01-27 @ 00:14:05

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0