tack för att jag har er!♥

Nu känner jag att jag behöver skriva av mig, och berätta varför jag uppdaterat sämst den här senaste veckan!

Sedan exakt en vecka tillbaka har det hänt mycket saker..
Det är därför jag inte har skrivit, ville inte att det skulle påverka bloggen och dessutom har mitt humör verkligen inte varit på topp!
För exakt en vecka sedan så tog det slut mellan mig och Felix,, Det är därför jag inte känt för att skriva riktigt.
Och jag har fått väldigt många olika kommetarer om varför jag inte skriver om honom längre osv,, Men nu vet ni..

Och jag känner att det är ingen idé att ni frågar varför för jag kommer inte berätta..
Det är mer privata skäl och det funkade helt enkelt inte,, Mer tänker jag inte säga, men jag uppskattar VERKLIGEN alla stärkande och UNDERBARA kommentarer ni skriver!

Jag känner att jag har så många i mitt liv att tacka för att ni alltid finns där!
Sen måste jag bara säga att det finns vissa speciella personer som jag ska säga tack till!

Michelle, jag tror inte du förstår hur glad jag är för att du alltid finns där för mig, dag som natt, i vått och tort!
Du är inte en helt vanlig kompis för mig,, Du är min närmsta vän, min bästavän.. Och inte bara det utan du är som en syster för mig! Jag älskar dig Michelle, och jag hoppas du vet att jag alltid finns där för dig som du funnits där för mig!

Yasmina, jag är evigt tacksam för allt ditt stöd jag alltid har!
Att jag alltid kan prata med dig och du är underbar gumman!!

Jag älskar dig gumman, glöm inte det! 

Barish, vi har blivit mycket närmre nu än förut!
Och jag är sjukt glad att jag har dig, att alltid kunna prata med dig..
Och det är verkligen det att jag litar på dig och känner att jag kan säga allt till dig och det stannar där!
Du ska veta att du är underbar och jag är så jävla glad att du finns där..
Jag hoppas du vet att jag alltid finns där för dig också vad det än gäller!

Elin, tack för att du finns!
Att du förstår mig och hjälper mig igenom allt!
Du vet att du alltid kan komma hit när du vill, mitt hem är ditt hem!
Älskar dig hjärtat!!!! 

Dennie, vi har inte snackat på as länge men vi har tagit tag i saken och börjat snacka igen..
Och det är jag riktigt glad över! Tack för att du finns där när jag behöver dig!
Och som sagt, jag finns för dig vad som än händer! 

Mamma & pappa, jag älskar er över hela mitt hjärta!!!
För att ni alltid finns där, och hjälper mig med allt!
Jag säger det inte så ofta, aldeles för sällan så mamma och pappa...
Jag älskar er och är sjukt glad att jag har er!!! 




Kommentarer
Postat av: katja

Och vi älskar dig <3

2012-01-17 @ 09:26:29

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0