Alla har väl fallit någon gång i trans...

Grym dag jag har haft idag asso, sjukt kul med Michelle och Vicktor.
Det började med att jag vaknade vid typ ett på dagen och smsa älskling och Michelle, så fixade jag mig och gick typ 10 meter bort till Michelle .
Så gick vi tre ner på stan och kollade skal till våra mobiler, vi kunde inte bestämma oss vilka vi skulle ha så helt random kom vi på idéen att dra med buss till elgiganten och kolla där. 
Så när vi köpt smsbiljett och allt så kommer det ingen bussjävel som det stod att det skulle göra, så tillslut kom det en annan buss till tosterö som åker förbi där vi bor, så vi tog den bussen och åkte typ 50 meter .
Sen drog vi till the phonehouse och expert och köpte skal!
Jag fick med mig ett jätte fint rosa skal hem. 
Så gick vi hem dom till henne och jag till mig. 
Så sen dess har jag suttit och spelat lite och så .

Här får ni en bild på min outfit från idag  puss!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0