Världens bästa kille!

Har varit hos älsklingen hela dagen, super mysigt.
Kollat massa filmer och bara haft en mys söndag, jag drog hem vi sju och gick med mamma och handlade lite glass eftersom min hals aldrig blir bättre. Just nu har jag ingen röst alls kvar, skapligt kul när man ska till skolan imorgon så jag hoppas verkligen att det blir bättre för det värsta jag vet är att gå till doktorn ;)
Sitter också och lyssnar på gammal musik, väldigt bra ändå..
Om 30 minuter så är det ju Walk the line på tv så den är ett måste att kolla på, sjuuuukt bra film.. :)
Ska ladda upp lite för filmen med lite godsaker sen ska jag ringa MIN bara MIN underbara Felix!
Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0