Dynga med min Barish !

Ska dygna med min Barish inatt..
Vi håller kontakten via sms och så..
Svarar han inte när jag smsar då ringer jag honom för han får inte somna :D
Jag har inte jätte mycket att berätta om från veckan..
Måndag: Min Valborg sög häst balle först, sen så blev det lite bättre mot kvällen hade film mys med mami och papi så :)
Tisdag: Var ledig, så jag antar att jag sov länge!!
Onsdag: kommer inte ihåg!
Torsdag: hade nationella engelska hörförståelse eftersom jag missade det när dom andra gjorde det.. Hände lite grejer där så det va kul! :D
Fredag: tog med mig mina älskade brudar Ronja och Elin hem efter skolan, kollade skräckfilm så alla tre satt och skrek som små grisar.. Och hade massa gott och snacka skit och hade en underbar fredag eftermiddag.. Senare på kvällen efter jag ätit osv så drog jag till min bästavän och hade mys med henne både hos mig och hos henne !
Lördag: var på kalas, låter som något jävla barn kalas haha nej men min pappas och mammas kompis fyllde år så vi drog dit åt och firade honom .. Hade as roligt :D
Söndag (idag): Sov länge, pappa väckte mig och hade varit och köpt tunnbrödsrullar så jag fick en väldans god frukost!! Senare på eftermiddagen så gick jag ut med My Bestfriend In The Whole World och fotade ,, as mysigt.. Senare mot kvällskvisten så hände det lite saker.. Inte glad alls men men jag hoppas på det bästa och hoppas verkligen att vi kan göra det bästa av situationen !!

Jaja nu vet ni min vecka.. Ska fortsätta kolla på Casper meets Wendy och skriva med Barish!!
Sovgott alla människor där ute !<3


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0