16:20

Sitter i soffan och tråkar, tänkte att då kan jag ju slänga in ett blogginlägg ;)
Det blev ingen klänning idag, utan det blev mina nya slitna jeanstights med ett beige sött linne till och en kofta på det..
Med lite ringar,klocka och grejer :)

Hoppas på att jag ska möta älskling vid 12 slaget, ska prata lite med honom innan det blir försent eftersom man inte kommer fram och ringa vid 12 :)

Jag tror nog att jag lägger upp några bilder från kvällen, antingen sent i natt eller imorgon..
Och så ska jag prata med Felix om vi träffas så kanske han kan bjuda till lite så jag får en nyårs-pussbild ;D
HOPPAS!

Ne nu blir det att hjälpa till lite här så jag har något att göra,,
Jag kanske slänger in ett inlägg vid 12 slaget, gör jag inte det så säger jag det nu. GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!!


2011 sista dag!

Sista dagen på året!!!!
Avslutar året väldigt bra faktiskt,, mest för att jag har Felix men ah , hihi!
Ja, jag vaknade nyss och ska snart börja fixa lite inför kvällen med kläder och grejer.
Jag var hos Felix igår med han och Anton, as mysigt att träffa honom efter som det var så länge sen.

VILL BARA HA HAN HOS MIG HELA TIDEN!!!

Haha, nu ska jag göra mig i ordning,
Skriver mer sen, puss!


Asdfghjklöä..

Rubriken passar in på mitt humör just nu.
Har grymt tråkigt, är smått irriterad och vet inte alls varför..
Det ända jag vill just nu är att träffa min underbara pojkvän, han får mig alltid att må så bra och ja.. :)

Imorgon är det nyår, och ja det ska väl bli kul antar jag..
Men jag längtar myyyyyycket mer till nästa söndag :D
En dag som är speciell !

Juste, jag tog ett till hål i örat idag, skulle igentligen tagit i den där lilla pluppen också men det blev inte så.
Men här är en bild :)
Ha en bra kväll,,


Ny hårfärg!

Har precis färgat håret och hoppas på att jag ska till Felix snart!!!!
Otroligt hur man kan sakna någon så mycket som jag saknar honom nu!
Aja här är en bild på håret, blev faktiskt nöjd :D


Nyårs klänningar!

Vilken utav dom här två klänningarna ska jag ha på nyår?!!
Börjar få paniiiiiik!
HJÄLP MIG!


01:10

Börjar bli lite trött nu så ska ta och gå och lägga mig.
Ska till Felix imorgon när jag vaknar så det ska bli mysigt att träffa mitt hjärta!
Godnatt!


Dag 13!

Dag 13 - Mitt drömbröllop.
Mitt drömbröllop är nog på en strand eller något fint ställe utomhus.
Det ska vara ett riktigt sagobröllop, jag ska ha en underbar stor vit klänning med långt släp!!!


Pizza..

Har precis ätit pizza, mår lite illa nu :(
MIN ÄLSKLING ÄR HEMMA!!!!!!!! :D
Sitter med Malin i soffan och kollar film, är typ helt seg..
Vill åka och handla kläder också nu när det är mellandagsrea ;)

Ne nu ska jag vara trevlig mot Malin!
Juste, vill ni att jag ska börja videoblogga? :) KOMMENTERA OM NI VILL ATT JAG GÖR DET!


Tuung brud!

Lyssnar på massa blandad musik, sjukt hur många bra låtar det finns!
Idag har bara varit en slappdag efter en gryyyyyymt bra julafton.
Fick bl.a. en dockningsstation igår som man kan koppla in till tvn och massa annat :D Sjukt bra ljud i den!!
Ska fortsätta dunka musik hela kvällen,, imorgon kommer mitt hjärta hem också! :D Fan vad jag längtar!


God jul!

Sitter och kollar på tv, jag börjar faktiskt tröttna på Kalle ;)
Har pratat med mitt hjärta, han har det jätte bra :)
Har öppnat 3 paket redan och det var bara små saker, vill hellre öppna dom stora sakerna sist ;)
Jag uppdaterar mer senare , puss på er och ha en bra jul!! :D


"Blåa ögon och brunt hår. Där går tjejen ni aldrig får. Hon är bruden ni kallar vacker. Hon är bruden dold av spackel. Magen indragen och ryggen är sträckt. Vem fan kom på ordet perfekt?"


Julmys!

Det är fortfarande väldigt vitt ute så hoppas att det håller sig kvar till imorgon :D
Igår så var jag och Michelle och åt varsin stor nacho-tallrik på George café :)
Sen köpte jag lite örhängen och naglar som jag fixar just nu, dessutom köpte jag bryn- och ögonfrans färg. Det blev riktigt bra så nu slipper jag måla mina ögonbryn ;)
Ah så ska jag till station och säga hejdå till Felix som åker till Göteborg idag och kommer hem på måndag :/
Men det går fort hoppas jag :)
Nej nu ska jag fortsätta , puss på er!


Dom två bästa veckorna i hela mitt liv!♥

Idag har det gått två underbara veckor sedan jag och mitt hjärta blev tillsammans.♥

Det känns verkligen som att det alltid varit du och jag, det känns så otroligt rätt när jag är med dig.
En sekund utan dig känns som en oändlighet, du är verkligen min andra halva!
Utan dig älskling så känner jag mig tom, eller helt enkelt halv.
Om jag inte hade träffat dig så hade jag inte varit den jag är idag, du får mig må så otroligt bra.
Jag kommer ihåg första dagen jag träffa dig, när du kom ny till klassen..
Vi var så otroligt små, det var tre år sen..
Och så blev vi tillsammans, och det höll i 4 månader men vi var fortfarande kompisar.
Sen var det en tid som vi gled ifrån varandra väldigt länge, men sen nu i år..
I början på sommaren så hände det något mellan oss, och jag kände att jag kunde inte hålla mig ifrån dig längre.
Vi började träffas mer och mer, det hände något men sen gick det neråt för oss..

Sen började skolan, då kom ALLA känslorna tillbaka.
Och vi sa att vi skulle ta chansen och ta det seriöst, och det gick hur bra som helst.
Den 7 oktober var det marknad och det var då jag kände att det var på riktigt!
Efter den kvällen har allt bara stigit uppåt och uppåt, bara blivit bättre och bättre!!
Och så kom kvällen, den 8 december 2011..
Då du sa exakt hur du kände och att jag var hon du ville ha, det värmde något otroligt i mitt hjärta när jag fick höra det..
Det var den kvällen som det blev vi offentligt!
Och det är ett datum som jag aldrig kommer glömma,,

Det är du som gör mina dagar!
Det har alltid varit du och kommer alltid vara du, så tro inget annat.

Alltid med dig , aldrig utan dig. du & jag - föralltid!

Skype!

Fixat Skype igen nu :)
Håller på och fixar mig, vaknade typ för två timmar sen :)
Två dagar kvar till julafton ;D
Men imorgon åker min älskling :( det tycker jag inte om..!
aja skriver mer sen puss!


VILL HA !

Jag vill ha alla dom här två sakerna !!
Funderar på att beställa dom ;)
Bara att skalet kostar 899, och skorna kostar 399..
Ska nog flörta lite med mina föräldrar, älskar skorna! Sjukt fina, skulle sitta grymt bra till sommaren ;)
Vill bara tillägga att jag älskar min pojkvän för att han alltid finns där för mig och att jag alltid kan prata med honom!
VÄRLDENS BÄSTA!!!!!!!

Lov!!

Fyfan vad skönt med lov!
Avslutningen gick bra och betygen var väl okej..
Efter det drog jag och Elin hem till henne och åt, och nu har dörren på toan gått i baklås så nu är jag fast här inne :)
Jag lägger ut en ordentlig bild på outfiten och grejer när jag kommer hem :)
Puss!


TAGGA SKOLAVSLUTNING IMORGON!!

Fyfan vad skönt att den här terminen är över!
Avslutning imorgon, sen jullov i tre veckor eller vad det är :)
Mitt hjärta åker till sin pappa i Göteborg på fredag och kommer hem på måndag :( Nu vet jag vad han ska få utav mig i julklapp :D Men det kan jag inte skriva här eftersom han kanske kollar bloggen någon gång då och då :)

Jag ska iallafall inte ha något speciellt på mig imorgon, tänkte ha en svart halv transparant blus/skjorta med antagligen ett par beiga byxor till :)
Enkelt men ser ändå skapligt ut!
Har världens huvudvärk som jag hoppas ska försvinna till imorgon, dessutom har jag ett skapligt sugmärke på underläppen från min kära pojkvän som jag måste försöka sminka över imorgon ;)

Ne, nu ska jag borsta tänderna, ta på mig myskläder för jag fryser, sen sätter jag väl på någon film som jag kan somna till :)
Jag skriver imorgon och lägger upp en bild på resultatet utav avslutnings outfiten + sminkning/hår !!

Puss och godnatt, här är en bild från imorse när jag vaknade.. Seriös tjej,verkligen ;)


Hos feliix!

Sitter hos Felix med honom och Anton, dom spelar och jag tittar på tv.
Idag har vi bara kollat film och tagit det lugnt. Jag har dessutom lovat att jag skulle skriva om söta Amanda också så ja, hon är UNDERBAR!!
Uppdaterar mer sen när jag kommer hem :)


Galet tuff tjej!

Har haft en helt okej dag, men bara tanken på att jag är ledig imorgon och att jag har avslutning på onsdag gör dagen underbar!
Idag fyller min underbara lilla Paula år!!
Grattis till henne, hon åker dessutom till Chile imorgon i 5 veckor om jag minns rätt så jag kommer sakna min lilla chilenare massor ;)
Så eftersom jag är ledig imorgon så ska jag till Felix, behöver ha en dag med bara min boyfriend ;) haha!
Kan berätta lite vad han har gjort idag :) Jo han har varit på mma träning med Anton tror jag.. Det tycker jag inte om,, han blir ju mooos! Nej men min gulliga Felix klarar sig nog :)
Jag känner för att skriva en bibel här just nu så det kanske blir ett skapligt långt inlägg ;)
Iallafall så har jag fått många söta kommentarer om mig och mitt hjärta, och framför allt om mig haha.. En tjej som skrev att jag borde bli modell och massa sånna söta saker :D
Blir jätte glad när jag får sånna kommentarer så fortsätt med det, men jag kan säga att jag kommer ALDRIG kunna bli modell så otroligt klumpig som jag är och ja..
Juste medan jag ändå kommer ihåg det så funderar jag på att ha en frågestund!!! Då kan ni fråga exakt vad ni vill, (självklart lämpliga saker)
Men om det finns saker ni vill veta så ja.. Säg till om ni vill att jag fixar en frågestund :)

Nu ska jag plocka fram alla gamla Disney filmer från när man var liten och kolla på :D
Älskar Disney filmer!!
Nej nu ska jag sluta skriva, godnatt alla sötnosar, uppdaterar mer
Imorgon hos Felix :)
Puss!!


Dag 8,9,10,11 & 12 ♥

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
En dålig vana jag har är nog att ha så sjuukt mycket press på mig själv. Jag är väldigt säker i mig själv vissa stunder, men jag har sån press på mig ibland så det är inte sant.. :/

Dag 9 - En bild på mig för ca ett år sedan.
Här är en bild på mig för drygt ett år sedan :)


Dag 10 - En bild på mig och min bästavän.
Jag tror inte jag behöver förklara vem det är för det vet ni nog.. ;)
Självklart är det min älskade Michelle!!
(och på bilderna så är det nästan exakt ett års mellanrum, så vi har förändrats lite)




Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.
Något som jag oroar mig för är att förlora ALLT!
Min familj, mina vänner, min pojkvän.. ja allt helt enkelt!

Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på.
Självklart måste jag välja TURKIET!
Älskar landet, värmen, stranden, SHOPPINGEN framför allt!, Ja verkligen allt i Turkiet är underbart!

Fiiiixar!

Hejsan hoppsan! ;)
Sitter och pysslar lite med bloggen, gör om den bara lite grann nu så jag slipper ha den så tråkig och ofixad ;)
Skriver dagarna sen när jag är klar :)
Puss!


Bildbomb!!!


Niornas dans ? Nej tack!

Ikväll är det niornas dans, men jag känner att jag verkligen inte vill gå så jag får väl ta att jag får ett jävla ig i idrott. Men seriöst så är hellre hemma än att vara i Stallarholmen med alla nior i hela Strängnäs..
Så ja, kolla lite julklappar och sånt på internet ;)
Uppdaterar mer senare :)


Dag 7 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon.

Jag hade nog sparat väldigt mycket på ett sparkonto, sen hade jag shoppat loss, bjudit min älskade familj,min underbara pojkvän och michelle på en mysig resa :)
Och sen shoppat loss lite till ;)
Hahah :)


TWILIGHT!

Nu är det MIN film på tv :D
Godnatt :)


Vill haaa!

Så här vill jag ta hål nu på en gång !! :D


Dag - Typ av killar jag faller för.

• som ser bra ut
• inte fullt normala
• bra klädstil
• snälla och omtänksamma självklart
• bra humor ( typ min humor )

~ antagligen som Felix antar jag ;)


Plugga,,,

Sitter och pluggar hem & konsumentekonomi..
Så jävla tråkigt, sen ska jag plugga till matte provet.. Uschhh!
Ska göra i ordning en stor kopp varm choklad och fixa något att äta ;)
Idag var det ju luciatåg och grejer i skolan, sämsta luciatåget någonsin!
Men resten av dagen har varit as skön, lugn med inga lektioner utan bara fritt pluggande :)
Satt med Elin,Paula och Ronja i bildsalen först och pluggade sen följde jag med Paula till omprovs-salen.. Sen kom min lilla Felix som inte är så liten :)
Så satt jag och pluggade med honom och Robin i grupprummet..
Ja, nu märkte jag hur tråkigt det kommer bli att läsa allt det här så jag ska fortsätta med mitt så skriver jag mer senare :)


Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

1. Självklart vill jag ju ha min älskling här!
2. Mitt VINRÖDA HÅR!!!!!! Saknar det massor, gillade och trivdes i den färgen grymt mycket.
3. Massa kläder och fina saker! :D
4. Nytt iphone skal!

Det blev en massa saker istället för en!
Godnatt på er! Puss på min Felix som jag älskar masssssssoor!


Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt största mål just nu är att gå ut nian med skapliga betyg, vill inte bli besviken på mig själv för jag har så otroligt höga krav på mig själv :/
Mina drömmar är nog att kunna bli det jag vill och kunna utbilda mig till något bra, så jag har ett bra jobb som jag gillar och har en underbar familj med barn och kille!
Och önskningar ska man ju inte säga för då slår dom ju inte in ;)
Men en av mina drömmar just nu är att det ska vara jag och Felix föralltid som jag verkligen hoppas på ;)


Fire and Ice

Some say the world will end in fire, Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.


Instagram!!

Har nu fixat Instagram, och tycker att ni kan kolla/följa mig där också ;)
För er som vill heter jag : fannylindberg

Puuuuuuss på er!!!


Dag 3 - Min favorit årstid - och varför.

Det blir ju sommar självklart!!

Man kan bada,sola, har lååååångt lov och kan vara uppe sent.
Mysa på sena sommarkvällar med kompisar..
Ja sommaren är helt klart bäst!!


lördag den 10de december!

hej allihopa! ska snart gå och baka lussebullar och pepparkakor med mamma :)
idag har jag bara varit inne, sovit mesta dels av tiden.. vaknade runt halv 3 tror jag :)
min underbara pojkvän har jag ju självklart också pratat med och han ska på kryssning imorgon, och kommer hem på måndag.
så jag får stå ut med att vara utan honom till på tisdag, funderar lite på vad jag ska ge mitt hjärta i julklapp.. har NI några förslag ? :)
fick dessutom en kommentar igår på det jag skrev om hur trött jag är på alla onödiga kommentarer om mig och felix... Sånna här kommentarer mår jag sjukt bra utav :D

Got 2 luv u!!

Blir att vara hemma med familjen ikväll och går till Felix imorgon , mysa med honom hela dagen..
Skriver imorgon,,


att ni inte skäms?

hejsan, nu börjar jag bli skapligt trött på alla dryga kommentarer om mig och felix och massa annat! om den som nu skriver allt det, kan ju då stå för det! och JA, vi är tillsammans nu... ni som inte gillar det jag skriver om och hur jag och mina nära beter oss så fine! men klaga för fan inte för jag har inte tvingat er till att stanna kvar och läsa bloggen, för det är inte mitt syfte med den här bloggen.. utan jag har den för att jag ska kunna skriva av mig och lite för skojs skull... men ni andra UNDERBARA människor som skickar gulliga kommentarer,,, massa kramar till er, ni gör min dag när jag ser dom :D blir bara så sjukt jävla less på att folk har mage till att bete sig som dom gör och sedan inte står för det!!! Ska antagligen till min kära pojkvän i kväll,, hoppas det blir så :) puss och kram på er, och ha en trevlig helg!

Utkast: Dec. 8, 2011

8/12-11
Ett datum som kommer vara för evigt älskling!!!
Älskar dig mest på denna jord!<3


Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Självklart blir det mitt hjärta!
Vet inte riktigt vart han är just nu men jag saknar honom massor! ;)<3
hihi


Minus grader!

Kom precis hem efter en lång promenad med Michelle, det behövdes kan jag säga.. Lite frisk luft gör en riktigt pigg.
Iallafall det är minus grader ute, och jag hoppas inte att det är riktigt lika kallt ute imorgon eftersom jag ska till skolan.. Inte för att jag har så långt att gå, men ändå.
Pratade med mitt hjärta förut och dom firade hans storasyster som fyller 18 år idag :)
Det ska iallafall bli skönt att komma tillbaka till skolan imorgon och träffa honom, ska försöka övertala honom att va med mig efter skolan :D
Aja, godnatt på er alla :)
Vi hörs imorgon!


Det är otroligt hur bra man kan må när man är kär.
I över 2 månader nu så har jag varit så sjukt lycklig och vill aldrig att det ska ta slut.
Älskar dig sjukt mycket Felix Reppe , glöm aldrig det! ♥



Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag heter Fanny Amanda Christine Lindberg Thörnblom.
2. Min bästavän heter Michelle Åhs.
3. Jag har stor fobi för fötter.
4. Min familj, vänner & Felix betyder otroligt mycket för mig.
5. Jag har värsta beslutsångesten över vilken/vilka linjer jag ska söka till på gymnasiet.
6. Och så ångrar jag att jag inte har tagit skolan på allvar när jag vet att det behövs.
7. Jag är nästan 100% säker på att jag har AdHd eller Damp.
8. Jag klarar mig inte en dag utan musik och mitt hjärta!
9. Jag var i Turkiet i somras och blev kär direkt, måste verkligen åka tillbaka.
10. Jag har aldrig varit så här kär som jag är nu!!<3


SNÖÖÖÖÖÖÖÖ

Nytagen bild ifrån balkongen!!! :D
MYSIGT!


TRETTIO

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 - Min favorit årstid - och varför.
Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 6 - Typ av killar jag faller för.
Dag 7 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 - En bild på mig för ca ett år sedan.
Dag 10 - En bild på mig och min bästavän.
Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 13 - Mitt drömbröllop.
Dag 14 - Min största fobi - och varför.
Dag 15 - Någonting jag ångrar.
Dag 16 - Innehållet i min väska.
Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
Dag 18 - Vad jag åt idag.
Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 - Min favorit film.
Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 - En låt som får mig att gråta.
Dag 24 - Mitt favorit program - och varför.
Dag 25 - Min favorit högtid.
Dag 26 - Vad gör jag om 15 år.
Dag 27 - När jag inte bloggar.
Dag 28 - Min relation till att bada.
Dag 29 - En bild som väcker mycket minnen.
Dag 30 - Sista ögonblicket.

Eva och Adam !!

Ligger och kollar på Eva och Adam, så sjukt roligt..
Är iaf sjukt igen, vaknade imorse med as svullna ögon och såg för täskig ut!
Allergisk mot något antar jag så blir det inte bättre till imorgon så måste jag till vårdcentralen och kolla lite och kanske få penicillin :(
Fan att jag jämt ska bli sjuk!
Jag ska iaf vara frisk innan helgen för är jag frisk så ska jag sova hos hjärtat :)
Skriver mer sen..


Godnatt

Ska lägga mig nu haha, är sjukt trött och så vill jag att det ska bli snabbare måndag så jag får träffa mitt hjärta!
Bloggar kanske lite imorgon innan skolan annars blir det ifrån skolan :)
Puss och godnatt!


Saknar dig älskling!

Natten tillbringades hos Michelle helt själva i hela lägenheten :)
Vaknade vid typ 9 imorse, vi gjorde ordning varmchoklad och gick ut på en ganska lång promenad. Riktigt skönt och uppfriskande..
Sen drog vi oss hemmåt och satte oss och pluggade lite..
Så nu sitter vi här och lyssnar på musik och myser..
Saknar min Felix något otroligt mycket, har inte träffat honom på hela helgen så imorgon ska jag bara kasta mig över honom!!
Så om du läser det här älskling, var beredd på att du får ta emot mig haha ;)
Ne nu ska jag vara social med mig bästavän, puss på er !


Nyvaken tjej här ;)

Precis gått upp och ätit lite frukost.
Vi ska snart åka hem, jag och Malin somnade vid typ halv 4 inatt :)
Börjar få riktigt ont i halsen igen.. Inte okej!
Jag saknar min mysiga kille något otroligt, men jag får inte träffa honom förns på måndag :(
Nu ska jag fixa mig så skriver jag mer senare :)


Sitter i min otroligt underbara skola..

Ja, som rubriker säger så sitter jag i skolan.
Alla är på lunch men jag sitter här och lyssnar på musik ;)
Idag så ska jag åka till mina otroligt efterlängtade kusiner!!!!
Det ska bli riktigt mysigt, vi bli upphämtade runt 4-5 så det är bara att gå hem på en gång när jag slutar och packa lite små saker.
Min söta Felix ska lana hela helgen på gårn, låter inte så jätte kul om jag ska vara ärlig ;)
Han och Barish höll mig lite sällskap här ett tag men dom gick ner till stan nu :(
Ska iaf ta och plugga lite nu när jag ändå sitter här i det så kallade fängelset.
Puss på er!! (mest på felix!)


Kylig torsdagsmorgon

Är strax i skolan, så här fint är det ute nu :)