9 dagar kvar!

Herre min jesus vad varmt det har varit inatt!
Har knappt kunnat sovit för att det har varit så varmt..
Och förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har varit så upptagen med mitt sommarlov :)
Nu iallafall så är min kusin här och hon kom hit igår, igår gjorde jag mer slingor också så jag kommer antagligen att lägga in en bild på det sen :)
Och vet ni? :D Nu är det bara 9 DAGAR kvar tills jag åker !!! :D
Guud vad jag längtar till värmen och jaa ALLT ! ♥
Jag skriver mer sen :) pusss ♥

Rösta På Mina Klänningar!!!!!!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Be proud, Be yourself!

Idag har jag fixat nytt pass så att jag kan åka till Turkiet för mitt gamla pass gick ut idag.
När jag kom hem så satte jag mig vid datan och kollade facebook, och hittade Sara Jönsson och Martin Granetoft :D
Han är grymt snygg måste jag bara säga ;) Men iallafall så hittade jag desutom Sara Jönsson's blogg!
Hon gjorde den efter hon kommit ut från BigBrother, och även fast jag bara läst hennes blogg i en dag så ÄLSKAR jag den! Hon är så jordnära och skriver verkligen läsvärda saker, så hennes blogg kan jag verkligen rekomendera!!
Sen så hade jag tänkt att göra Dag 5 lite senare men jag får se om jag hinner :)
Puss

Som jag säger är det, Punkt Slut.!!

MADELENE JONSSON ERIKSSON ÄR SÅ GRYMT FIN OCH UNDERBAR BRUD.
VÄRLDENS BÄSTA MADDE HELT ENKELT!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Äntligen!!!♥

Imorgon tar min storasyster studenten, grymt stolt över henne!
Iallafall, så har jag fixat mina naglar till imorgon och till på fredag då jag har skolavslutning.
Jag blev väldigt nöjd med dom så jag lägger antagligen in en bild lite senare för jag måste hjälpa till
och grejja här hemma iför imorgon, så jag skriver mer sen :)
pusshejj♥♥

Så här ser jag ut idag :) Tröja från Vero ...

resize_p0714_07- (MMS)

Så här ser jag ut idag :) Tröja från Vero Moda, shorts från Gina Tricot och väskan är från Lindex tror jag :) Nu ska jag snart gå till skolan och träffa alla mysiga kompisar och ***** ;) Kanske skriver något i skolan annars skriver jag när jag kommer hem :) Puss&Kram <3


Myyyyyyyys! ♥

Nu har jag kommit hem från en lååång dag ute med Michelle och Vicktor på hans båt, helmysigt!♥
Jag har bränt mig åter en gång så jag kommer antagligen se ut som en kräfta imorgon , hihi.
Imorgon är det sista vanliga skoldagen sen på onsdag har vi mentorsdag, torsdag är jag ledig för min syster tar studenten, sen fredag är det skolavslutning! :D ♥
Men nu ska jag ta en dusch och tvätta håret, sen lägga mig och kolla på någon mysig film :)
Justeee, JAG TAPPADE EN TAND NYSS ! :O USSSSCH!

Dag 4 - Vad är kärlek

Dag 4 - Vad är kärlek

Amor vincit omnia et nos cedamus amori..

Allt det här är kärlek för mig!!♥♥


Och sen självklart min familj!
Och kärleken till min kamera!
PUSS&KRAM!!!

Om sanningen ska fram,,

Nej herre min jesus vad trött jag blev bara så där!..
Jag ska nog lägga mig nu och kolla lite på film eller tv kanske.
Idag har vi inte gjort mycket alls, jag och Malin har varit ute lite och träffade mitt lilla hjärta :) ,
sen har vi inte gjort så mycket mer förutom att handla godis, kollat på film och solat lite.
Så innan jag lägger mig ska jag nog ta och ringa ett samtal ;)
Men godnatt alla söta & rara så skriver jag mer imorgon !
puss&sovsött!♥♥♥

Nu är det inte lång tid kvar !

Snart åker jag till Turkiet, eller snart och snart vet jag inte men om drygt en månad :)
Jag åker om 33 dagar och 19 timmar !!
Längtar så otroligt mycket till värmen och stränderna och shopping och massa annat !
på bilden visar det östra stranden i alanya, vårat hotell ligger ungefär 100 meter ifrån stranden :)
(bilden lånad utav google)

<object type="application/x-shockwave-flash" height="144" width="425" data="http://www.time55.com/sv/countdown.swf">
<param name="movie" value="http://www.time55.com/sv/countdown.swf" /> <param name="allowScriptAccess" value="always" />
<param name="quality" value="high" /> <param name="flashvars" value="ye=2011&amp;m=7&amp;da=9&amp;h=20&amp;mi=30&amp;t=turkiet-1t2t5&amp;yn=fanny&amp;co=pi&amp;mc=no" />
<embed src="http://www.time55.com/sv/countdown.swf?ye=2011&m=7&da=9&h=20&mi=30&t=turkiet-1t2t5&yn=fanny&co=pi&mc=no"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />  </embed></object>
<a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;">
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<

P.S. I love you!♥

Tjollahopp!♥
Igår så kom min underbara kusin Malin hit.
Vi hämtade henne nere i hamnen för hon och hennes familj kom med båt, så vi satt där nere några timmar.
När vi kom hem så såg jag att jag hade bränt sönder ungefär hela ryggen.
Mot kvällen så drog vi till några kompisar och åt lite och hade trevligt, kom väl hem runt 5 på morgonen eller något sånt. Nej nu ska vi kolla på P.S. I love you, helt underbar film. Det är en film som jag verkligen kan rekomendera.
Skriver mer sen.. puss&kram ♥

''Give me five, give me two, I love you ♥''

Klockan är 03:20 och jag är inte ett dugg trött, har försökt fixat bloggen men den är helkonstig idag för det funkar inte (därför headern ser ut såhär ;s.)
Men jag fixar det imorgon,, eller senare idag blir det ju haha.
Jag och min storasyster hade tänkt att kolla på någon film nu eftersom vi båda två är vakna så jag skriver mer ''senare'' idag ;)
Puss&kram alla gooa människor ;*