f ♥

kollar på någon beck film nu på 4an, as bra film.
nu har jag lov den här veckan men jag ska till skolan på tisdag och göra prov, det suger såhääääär mycket!
meenn, på onsdag fyller jag år :D
mohahaha, otroligt onödigt inlägg, men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen tror jag att jag ska ringa fffeliix och prata lite :)
aja, godnatt alla pussss! ♥

nu sitter jag och malin och kollar på hall...

foto_0355 (MMS)

nu sitter jag och malin och kollar på halloween 2, sjukt äcklig film. Jag fyller år om 3 dagar :d och jag saknar mitt hjärta något sjukt mycket. Ska nog va med honom väldigt mycket nu på lovet. Aja skriver mer sen. puss


felix reppe ♥

underbar kille asso, ojoj!!♥

bloggpaus

Jag kommer ha lite bloggpaus här några dagar för jag känner liksom inte för att blogga, men sluta inte att läsa för det kanske kommer lite inlägg då och då.
Idag kom min kusin hit och vi har haft mys idag, och jag saknar MIN felix något sjuuukt mycket!!!

...

Nu slutar jag ,,, kul.
Ska hem och äta lite sen träffa felix, puss hej !

glad tjej här !

Är på super humör nu så här på kvällen ;)
Har hänt massa underbart bra grejer idag och så..
Ett otroligt ointressant inlägg men ville bara skriva det, dessutom har jag värsta bild bristen. :(
Ska ringa ett litet samtal och sen sätta mig och plugga igen , puss på er ! :D

how to save a life.

Godmorgon alla söta läsare.
Nu ska jag börja fixa mig och lyssna på höög musik, sen blir det att dra till skolan.
Men idag har vi en lugn dag, vi ska lyssna på föreläsningar ända fram till lunch sen efter lunch har vi två lektioner.

ni får ha en bra dag så uppdaterar jag senare ;)
puss

jag älskar dig!

myyyyyysigt ♥

Sämsta vädret ute, typ spöregnar och iskallt.
Nu väntar jag bara på att min underbara michelle ska sluta så jag kan gå till henne och mysa :D
Har haft en skapligt bra skoldag, kunde varit bättre men jag ska inte klaga för det finns värre.
Föresten, ni har blivit lite små dåliga med komentarerna ;)
Men statistiken börjar bli mega bra :D
Nu ska jag äta , pusss på er ♥ (uppdaterar mer senare)

irriterande? joo, lite kanske!

fan vad trött jag blir på att blogg.se är sjuuukt segt på kvällarna.
nu går jag och lägger mig och kollar på tv, ska kanske ringa felix om jag orkar vara social.
puss & godnatt!

Things would start to bloom, I'm sure

det blir mycket pyssel med bloggar och grejer ikväll ;)
plocka lite med headern och matcha färger,,  usch och fy vad jobbigt.. hahah
men hoppas det blir fint sen :D
skriver mer snart ;) puss

gästbloggg!

jag är så snäll så jag gästbloggar åt fannypanny, lalalal.
känner inte henne skit bra, men hon är världens snällaste person. tro mig! får lära känner henne bättre tycker jag.
& jag älskar hennes hårfärg, bara så ni vet! sjukt snygg. jaja ska inte tråka ner er nu!
www.amandanatalies.devote.se
pussss fanny söta läsare!

Idag ska jag försöka fixa till min nya hea...

Idag ska jag försöka fixa till min nya header :) Sen dessutom ska jag nog byta färg på bloggen, har ni några förslag på vilken färg jag kan ha? :) Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på film. Jag uppdaterar mer senare, puss!


Du är en av flera tusen,,

Nu så har jag kommit hem från michelle ( vicktor var där ) super mysiga kompisar jag har :D
Ska lägga mig och kolla på film nu ett tag för jag är såhäär trött ...
Blir upp tidigt imorgon för att jag ska vara pigg :)
Måste fan ta tag i skolan nu för till jul så ska jag söka gymnasium :( det suuuuuger!
Får nog läsa lite utav min jävla svenska bok också medans jag kollar på filmen ,, aja sovgott alla buusar ;)
pusss

jag älskar dig , bruden !

myyyys med världens bästa !!!!!

Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma..

Idag har jag varit med michelle, vicktor och william :)
Jag och michelle fota massa underbart fina bilder som kommer upp på bloggen inom kort ;)
Ska snart till henne tror jag och dricka varm choklad med grädde och chokladbollar :D
Så ska vi självklart kolla igenom alla bilderna :)
Skriver mer ikväll :) puss

Nya hårfärgen,, syns inte jätte bra får fi...

foto_0340 (MMS)

Nya hårfärgen,, syns inte jätte bra får fixa en till. Ska till felix imorgon, sen efter det ska jag träffa min saknade michelle. Nej nu ska jag sova, eller kolla på film kanske. Puss och godnatt <3


they are not you...

bloggen håller på att få en ny look så det är därför det kan vara lite cp här och där :)

18 dagar kvar..

fredag!!!!!
ha en suuuper helg..
orkar inte skriva

klart jag blir avundsjuk när andra kramar dej, eftersom för en sekund har dom hela min värld i sina armar.

  • ny hårfärg ✔
  • pluggat
  • börjat på mitt lilla projekt ✔
  • sovit
  • rensa garderoben
mycket kvar att göra, bäst jag fortsätter,, puss puss
slänger in en bild senare på håret ;)

godnattttt!

nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla one tree hill.
visar linnena med lil wayne och angelina jolie på imorgon, sjuuuukt fina :D
puss& godnatt :)

åren går....

jag tror att jag har förändrats lite ... (bjuder på dom sjuuukt snygga bilderna)



på första bilden är jag den lilla tjocka krulliga saken , hahah!


marknaad!

sitter hemma och väntar på michelle, så ska vi ha marknadsmys ! :D
underbart! dessutom har jag handlat lite grejer redan men blir väl mer senare , ska försöka få tag på henne nu efter som det blir helt fuckat med motagning och shitt när det är så många som snackar i mobil samtidigt ;)
lägger kanske upp bilder i kväll eller imorgon det får vi se.
Ha en jätte bra lördag , puss!♥

♥bruno mars♥

sitter på musiklektion och ska skriva om artister, jobbar med ronja och elin :)
vi valde bruno mars, duktig kille säger jag bara ;)
slutar fan halv 4 idag det suuuuger ...
jag skriver mer senare när jag kommer hem,
pusshejj ♥

my manhattan from the sky

är på sämsta humöret just nu , men imorgon är det torsdag och det blir nog en bra dag.
sen dessutom är det marknad i helgen som ska tillbringas med min underbara michelle!! :D
det blir nog toppen bra.
ska sätta igång hög musik, plocka fram pennor,färgpennor papper och färger och allt möjligt ! :)
skriver mer sen, och om ni har tur så kanske jag lägger upp en bild på det jag har gjort :)
pusshej!

det tar ett tag för mig, jag kanske glömmer hur man gör, sist var himlen vit som papper ovanför.

DAGENS VILL HA: kläder
DAGENS KLÄDSEL: en gullig blus/tröja grej, mjukisar, skinnjacka & halsduk haha
DAGENS FRISYR: utsläppt med lite uppsatt/puffigt.. vet inte xd
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: plugga till provet på onsdag
DAGENS SAKNAD: michelle tiffany svensson åhs!
DAGENS DUMMASTE: brände mig på ugnen på hkn..
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag har haft en sämst dag och ramlat i trappen , haha
DAGENS DROG: Coca cola
DAGENS KÖP: inget... :(
DAGENS GODIS: choklad
DAGENS HUMÖR: glad och sur om vart annat...
DAGENS ROLIGASTE: Max lätt !

this is stupid, i'm not stupid, don't talk to me like i'm stupid..

åååh vad jag saknar min bästavän!
kollade hennes blogg nyss och hon hade skrivit så här då :
Har inte så mycket mera att säga , förutom att jag saknar min bästavän helt sjukt mycket och att jag ber om ursäkt till henne för att jag inte svarat på hennes sms, förlåt för det Fanny Banny !!

All kärlek till den tjejen som alltid finns där för mig!
Älskar dig bästavän, saknar dig! ♥

you're like my own personal brand of heroin..

har verkligen ingen blogg lust alls just nu..
snabb info om helgen,, min älskade kusin kom hit igår och åkte hem idag för vi var i eskilstuna idag..
har inte gjort så jätte jätte mycket mer än att bara slappat och träffat kompisar.
lyssnar nu på musik och ska plugga så kanske uppdaterar mer senare , annars skriver jag mer i veckan ,
puss!♥