Godmorgon !

Vaknade för ungefär två timmar sen så nu ska vi till några kompisar och äta och ha mysigt !
Färgade håret igår, la i en mellan brun :)
Ha en bra lördag puss!!


Nattinatt!

Nu ska jag sova, Har fått mig några rejäla skratt nu mitt i natten..
Har nämligen pratat med Robin och viktiga saker i livet !!
De ni, det är inte illa..
Vi måste träffas snart och snacka tunga grejer om viktiga saker i livet !!
Yeah!
Godnatt på er gullisar!
Puss


Robin Johansson!

Robin Johansson är min sötaste bästaste bästaste kiiiillvääään!
Han har köpt nytt vax , tre stycken!
Han är så gullig ponke!! :D
Puss och kram på dig Robin !!


godnatt!

Blev ett sent godnatt inlägg, men jag har ju faktiskt hittat en ny design och fixat till på bloggen!
Tjooho vågen för mig !!
Jag har världens bästa (enligt mig) natthumor!!!
Men nu börjar jag bli trött.. Jag låg och pratatde med Robin i en timma för ett tag sen, men jag vet inte vad han gjorde om hans mobil dog eller om jag råkade la på, något hände iallafall haha..
Jag lovade honom att skriva ett inlägg om honom men just nu så är jag för trött för det så jag gör det imorgon i skolan!
Jaja,, nu blir det tack och godnatt och dejta kudden..
Puss på er, och sov gott!
image description

Avslutningsoutfit ... CHECK!!

Hihi min älskade Amanda gjorde ett underbart inlägg förut !! Massa kärlek till henne !
Här är min klänning och mina skor till avslutningen !!! :D


GÄSTBLOGGNING.

Eftersom fanny inte har något att skriva ville hon att jag skulle gästblogga. Men jag vet verkligen inte heller vad jag ska skriva. Hjälpte Fanny att hitta kläning till skolavslutningen, och nu har hon valt. GRATTIS! så nu kommer hon bli superduper snygg, och alla kommer spana in henne. troooo mig ;)
HAHAHAHAHHA här är normala jag!

The back-up plan.

Nu ska jag kolla lite film, det blir The back-up plan med Jennifer Lopez :)
Grym film, kan jag verkligen rekommendera :)


Svart eller vitt ?

Nu står det mellan dom här!!
Att det ska va så jobbigt att välja skor :(


Beslutsångest till tusen !!!

Nu ska jag försöka välja mellan dom här tre otroligt snygga skorna !!!
Det står nog mest mellan dom svarta och dom vita!!
HJÄLP MIG !!!!!!


Tummen ner för feber !

Usch vad jag hatar feber!
Man kan inte sova för det är antingen för kallt eller för varmt..
Ne fy och bläää jag måste försöka vila lite,, nu börjar Sex and the city på tv så det kanske jag ska kolla lite på..
Puss och godnatt på er !


Aldrig i hela mitt jävla liv att jag går IV!!!!

Seriöst jag orkar inte !!
Jag har fan jobbat arslet av mig för att höja mina jävla ig:n men nu har dom ju självklart höjt intagningspoängen på alla program så 170poäng är det lägsta sp jag kommer inte in på ett jävla skit !!
Jag sätter inte min fot på iv aldrig !


Ny hårfärg på G !

Ligger i sängen och kollar på O.C och väntar på att mamma ska komma hem med hårfärg så vi kan fortsätta slinga mitt hår :D
När jag har fått det resultat jag vill ha så ska det vara ungefär som min naturliga hårfärg ;)
Nu ser det ut så här och jag slänger upp en bild sen när jag färgat det :)
Puss!


The children !

Ligger och kollar på the children..
En skräckfilm som min syster sa skulle vara läskig så jag kollar på den nu och den verkar va lite smått obehaglig redan.
Men jag skriver mer sen :)
Puss!


Nyfixade naglar!!

Har fixat naglarna och blev faktiskt nöjd :D


Deep below it burns And the fellin' still remains

På sista tiden har jag inte bloggat mycket alls för jag har haft sjukt mycket i huvet.
Och nu känner jag att jag måste skriva av mig här lite för jag vet inte annars vart jag ska släppa ut det.


Jag vet att människor alltid förändras, för det är något alla gör.
Jag har själv gjort det, men att inse att någon som betyder så otroligt mycket har förändrats är sjukt jobbigt!
När man har så mycket minnen och otroligt fina stunder tillsammans och sen märker att allt helt plötsligt börjar tyna bort, usch det är hemskt!
Själv tycker jag inte att killar ska kunna komma i mellan två otroligt nära vänner,
för det kan verkligen sluta illa..
En av dom värsta sakerna jag vet är att förlora någon som står mig otroligt nära.
Det känns som att en bit av mig bara blåser bort med vinden!
Men om vänner är riktigt nära varandra så kan man alltid lösa konflikter oavsett vad.
Det kanske tar ett tag tills det blir som vanligt men om man en gång kommit varandra så nära så tycker jag inte att man ska låta något komma imellan.
Och det är klart att nära eller bästavänner också kan bråka och alla gör fel någon gång, kanske flera gånger men man borde ändå ge det chansen att lösa saken eller förlåta varandra!
Jag är otroligt glad att jag har mina vänner, bara att jag känner att det börjar bli fler och fler som jag inte riktigt vet vart jag har dom.. Och det är jävligt synd!
Nu känner jag att jag har skrivit av mig en liten del, och allt av det jag har skrivit har ju självklart en baktanke och det finns några få personer som vet PRECIS vad jag menat med det jag skrivit nu!


Fuck feber!!!!

Ligger i vardagsrummet med Linn, Alex och pappa och kollar på film..
Är sjuk , har feber och antagligen öroninflammation så fml !
Har inte orkat blogga så mycket..
Men jag bloggar när jag orkar för just nu så mår jag inget vidare :(


Svar på frågestunden!!

Nu får jag tyvärr svara via mobilen på era frågor, men nu kör jag :)

Av: anonym.
• hur gör du sån där text på dina bilder ? :)
Du har en jätte bra/fin blogg!!
Svar: jag har en app på min mobil som gör att jag kan skriva texten på bilderna, tack så jätte mycket !! :)

Av: nathalie koskinen.
• 1. Kan du lägga ut en sminkvideo nångång ? :)
2. Är Michelle din allrabästavän ?
3. Vart köper du dina kläder?
4. När du färgade rött färgade du själv eller hos frisören ?
Du har en jätte fin blogg !
Svar: 1. Jo det skulle jag väl kunna göra.
2. Ja det är hon !! :D
3. Ja jag köper kläder på typ Gina,bikbok,hm,carlings osv.. Något speciellt plagg du tänkte på ? :)
4. Jag färgade själv hemma !
Tack så mycket :)

Av: simone
• om du fick spola tillbaks i tiden, vad skulle du spola tillbaks och ändra ?
Svar: jadu, jag skulle inte vilja spola tillbaks i tiden för man lär sig av sina misstag och blir starkare av dom, så hjärtat jag skulle inte vilja göra det :)

Av: Nathalie Warnerfjord.
• 1. Har du någonsin varit i Borlänge och t.ex shoppat eller något liknande?
Om inte, vill du det?
2. Hur skulle din perfekta dröm kille se ut och vara ?
3. Skulle du kunna ge mig lite klädtips osv... Du är sjukt fin och har snygg stil!
Älskar sin blogg! Kram
Svar: 1. Nej jag har inte varit i Borlänge, jag vet inte kanske jag skulle vilja :)
2. Ja du det är svårt att säga, dras liksom bara till fel killar hela tiden men en snygg kille med bra smak på kläder och en underbar personlighet!
3. Asso jag vet inte hur jag ska ge klädtips, beror väl på vad man har för stil.. Jag bryr mig inte alls vad folk tycker om mig för jag har min "egna stil" så :)
Tack så jätte mycket, Gud vad glad jag blir !

Av: Lucas
• gillar du negrar?
Svar: haha asso Lucas du är sjuk!!
Har inget problem med dom :)

Av: Circe
• 1. Vilken är din favoritsport ?
2. Har du bott i Strängnäs i hela ditt liv ?
3. Vad är din största dröm just nu?
4. Har du varit utomlands någon gång, i så fall vart?
Din blogg är super, puss ;)
Svar: 1. Jag måste säga fotboll och hockey bara för dom vältränade killarna ;)
2. Ja det har jag, samma lägenhet också dessutom ! :)
3. Att gå ut skolan med dom betyg jag vill ha !!!!
4. Ja det har jag, förutom Finland och allt sånt där tjafs så har jag varit i Turkiet :)
Aw, tack hjärtat!! Puss

Av: elin
• 1. Röker du eller tycker du att det är gott ?
2. Hur mycket pengar spenderar du på shopping varje gång du shoppar och vilken är din favorit affär?
3. Är du bra i skolan och gör det du ska ?
4. Har du några framtidsplaner ?
5. Hur ofta färgar du håret och hur många hårfärger har du haft ?
Ha en bra dag! :)
Svar: 1. Nej jag röker inte, har inte gjort det heller :)
2. Jag spenderar olika mycket pengar varje gång så det kan jag inte riktigt svara på, och min favorit affär är nog NewYorker :)
3. Haha, bra och bra vet jag inte.
Har inte dom bästa betygen men har verkligen tagit tag i skolan nu den här terminen :)
4. Mina framtidsplaner är nog att först och främst ta studenten ! :D
5. Jag färgar håret minst en gång varje månad så att det håller sig rött, och ja jag har haft svart,brunt,blont,rosa,rött,lila,slingor, allt möjligt ;)
Kram!

Av: Cassandra.
• Vad hände mellan dig och Felix ? :o
Kram!
Svar: Jag tänker inte säga allt som hänt mellan han och mig för det är för personligt men jag säger så här,, han och jag är inte kompisar ens längre!
Och jag har gått vidare, tycker att det är synd att förlora en kompis som man haft så länge men inget jag kan göra åt just nu.
Så jag skulle uppskatta om mina kära läsare kunde sluta fråga om honom för det är lite jobbigt att läsa frågor om oss.

Av: Rebecka
• vart har du köpt din lil wayne tröja ?
Svar: Mitt linne menar du ? :)
Det köpte jag faktiskt på marknaden.


Så det var nog alla frågor, och som sagt som jag skrev i en av frågorna över om Felix och mig.. Jag skulle uppskatta om ni sluta fråga om oss för det är jobbigt fortfarande.. Och jag vill helst inte prata om det :)
Puss på er alla och ha en underbar torsdag och en jätte bra påsk!!


Dagen = Underbar!!!!!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat på frågorna än men jag har haft fullt upp idag ...
Så jag tänkte börja berätta lite om dagen.
Varit i skolan hela dagen och haft as kul, sen fick jag, Elin, Ronja och Paula på att vi skulle gå på Titanic i 3D idag så vi tog med Natalie också.. Så innan bion gick jag och Elin hem till mig och väntade tills klockan var 7 för att sedan dra oss mot bion ;)
Även fast man har sett Titanic 1000 gånger så är den alltid lika bra och allti lika sorglig :)
Så vi grät nog mest i hela biosalongen! Haha...
Men nu är jag hemma och imorgon är det sista dagen innan lov !!! :D
Så då svarar jag på frågorna !
Här kommer några bilder från dagen!
Puss och godnatt på er !


Like a boss!

Ligger och kollar Big Brother :)
Jag har varit med min älskade Michelle idag :D
Och nu på kvällskvisten så lockade hon mitt hår och fint blev det också!! :D
Slänger in några bilder och eftersom att det blev så sen bloggning idag så svarar jag på frågorna imorgon som jag sagt :)
Puss och godnatt!


Engelska suger

Sitter på engelska lektion.
Det suger verkligen, fattar typ ingenting.
Har iallafall bestämt mig för att ändra till att svara på frågorna från frågestunden idag istället för imorgon :)
Nu måste jag fortsätta så vi hörs lite senare ..


Godnatt!


1:a april !

Idag har jag bara blivit lurad en gång !! :D
Känner mig lite stolt faktiskt att det inte blev fler gånger :)
Men jag har haft en trevlig dag idag..
Först blev det två skräckfilmer med Alexandra och Linn, :)
Sen på kvällen träffa jag Michelle och Adde !
Nej jag måste sova nu kan knappt hålla ögonen öppna,
Puss och godnatt!<3


Angående frågestunden !

Jag har bestämt att på onsdag svarar jag på dom frågorna som kommit in så fråga på nu så jag har mycket att svara på !!!!!!!!


FRÅGESTUND !!

Precis som rubriken lyder så ska jag ha frågestund nu igen !!
För jag kommer inte riktigt på va jag ska blogga om så fråga en jävla massa frågor om precis vad ni vill haha!! ;)
Jag svarar på frågorna om några dagar.. Får se när :)
Så FRÅGA PÅ!!!