den vackraste stunden i livet var den när du kom.

tjollahej tjollahopp! ligger i sängen och kom hem för typ 30min sen, har varit mesta dels med Barish men också med mertsi, jani och några mer. hihi idag så va jag hemma hos Barish hos hans mamma, har känt honom sen vi var små och hans mamma också för min mamma och hans mamma är kompisar .. haha intresseklubben antecknar! men iallafall så satt vi och fika och hans underbart söta lillasyster Derya ville att jag skulle leka med hennes dockor och grejer. sen så skjutsade hans mamma oss till stan och så va vi där och luffade lite haha ;) jaja, nu ska jag sova för ska träffa honom imorgon så ska vi dra till hans mami och jag ska leka lite med Derya! puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0