Fixa,fixa,fixa

Håller på och fixar lite här på bloggen som ni kanske märker..
Ganska rörigt, men ska försöka fixa till det under veckan så det blir som jag vill ha det!
Jag har ju liksom inte kunnat blogga speciellt mycket nu eftersom appen till blogg.se inte funkar ÄN!
Blir riktigt irriterad faktiskt, men men ..
Jag måste väl kanske lägga mig och sova en stund nu iallafall, för imorgon eller idag kanske jag ska säga så ska jag och Michelle göra pannkakstårta men inte med grädde för det är ursch ! Utan med glass !!!! :D
Så mums på det, älskar mat !
hahah nu är jag hungrig också, -.-
Nej men dejta kudden nu då och sen ringa min prinsessa när jag vaknar, puss och godnatt på er gullisar !

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0