Nacka J & Gröna Lund!

förlåt för min otroligt kassa uppdatering!! Just nu ligger jag i värsta dubbelsängen med min kusin på vårt hotellrum, vi är i Stockholm på Nacka J. Det började med att mamma väckte mig,Barish och Jani imorse vid 8-9 och sa att jag va tvungen att gå upp för att vi strax skulle åka så jag flög upp ur sängen med mitt blåsvart slagna ben (förklarar det snart) och lyssna på musik och packade fort som fan! dom satt bara och små skrattade åt mig när jag hoppade där på ett ben. Sen kom mina kusiner och min faster och farbror och hämtade oss. vi åkte till Stockholm till hotellet, lämnade av sakerna och drog till Grönan! fyfan vad kul vi hade där, förutom när det började spöregna och hagla samtidigt!! våra kläder blev blöta rakt igenom, så vi köpte oss nå söta Gröna Lunds tröjor. sen blev det kul igen.. Åkte tillbaka till hotellet vid 9-10 kanske ? :s och åt sjukt god mat bara att en blev sjuk av maten så känns lite halv äckligt sådär. juste pappa vann en sån där stor choklad och en sån där stor daim på Grönan! :D aja, ligger ju som sagt i sängen nu men jag skulle ju berätta om gårdagen och vad som hänt med mitt ben ;) Först så va jag med Barish och Jani hemma hos Barish, älskar Derya så jävla underbar unge !!! haha iallafall så åkte vi med Barish mamma och Derya till Länna.. hälsade på hennes kompisar och jag och Derya gick runt där och lekte lite. Sen efter några timmar åkte vi hem till Stränkan och dom släppte av mig och Barish hemma hos mig, de va ingen hemma hos mig så vi beställde en pizza och väntade på att Jani skulle komma. Så chillirillade vi hos mig hela kvällen, och nu kommer incidenten med benet eller ja hela mig!! Vi tre låg inne i mitt rum och min kära moder knackade på dörren och jag skulle öppna, så ställer mig upp i sängen och fastnar med foten i överkasten.. gör jordens faceplant nästan rakt in i dörren och slog i benet i kanten av sängen.. asso ja det går inte riktigt att förklara. Men ett gott skratt fick vi iallafall!! Så därför har jag ont i benet! Vi somnade vid fyra typ efter att ha suttit och pratat med mina föräldrar om massa grejer... Men jag hade tydligen puttat ner Barish från sängen och sprattlat som jag vet inte vad.. kommer inte ihåg det ! :D herre min jesus! är mongolojd trött nu så ska väl lägga mig och kolla på Big Bang Theory! älska Sheldon! men ja, kastar in några bilder från dagen och sen när jag kommer hem så lovat jag att bilderna från Riga och kryssningen och det jag köpte där kommer upp på bloggen ! puss och godnatt på er älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0