packat och klart..

hej gullisar! sitter nu i soffan och väntar på att vi ska dra, dessa förbi och hämta Michelle också :) allt är packat och jag är sjuuuukt taggad! tar med mig kameran också så blir jävla mycket kort här sen när vi kommer hem. och jag är inte jätte säker på hur jag kommer kunna blogga.. ska försöka göra nått inlägg då och då om jag har internet.. och då kommer jag också försöka lägga upp lite bilder som jag tar med mobilen :) juste jag fick en kommentar om jag använder lösögonfransar, och nej de gör jag inte! :) jaja, nu ska jag snart gå men som sagt jag kommer försöka blogga så mycket som möjligt! puss på er och ha en underbar onsdag!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0