Baby, you give me everything just by breathing.

Idag i efter skolan så följde jag med Elin hem och vi åt och lite grejer sen fixade vi mitt löshår så nu ser det ganska bra ut faktiskt.
Gick hem, träffade Shaden ett tag sen gick jag in och fixade med löshåret och lockade det för annars ser det så otroligt fejk ut! (på mig alltså)
Men jag blev riktigt nöjd nu när jag lockade det :D
Så testade jag mitt lyyysande rosa linne och det ska jag ha imorgon!
Sen gick jag ut med Michelle och Adde, och ja vi gick runt lite och ner till strandbadet och grejer :)
Sen när jag skulle hem träffa jag på underbara Salma och Siham och jag fick ett nytt iPhone skal av Salma!!
Otroligt fint, blev as glad ! :D
Men nu ska jag lägga mig och läsa och försöka somna tidigt :)
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0