BLOGGPAUS!

Behöver ta en paus från bloggen, orkar inte blogga just nu så när jag kör igång igen så tänkte jag göra det här..

1. En bild på mig + 10 fakta om mig
2. Min familj
3. Närmaste vänner
4. 5 favoritsaker
5. Något som får mig att skratta
6. Något som får mig att gråta.
7. Bästa sommaren
8. 2 saker jag gillar att göra
9. Vad finns i min väska?
10. 4 Bloggar jag ofta kollar på.
11. Hur jag sminkar mig
12. Såhär ser jag ut idag (kläder, frisyr, smink)
13. Där jag bor
14. Detta gör jag på helgerna
15. Något jag vill ha just nu
16. En person jag ser upp till
17. Hur min framtid ser ut
18. Hit vill jag åka innan jag dör
19. Min högsta önskan
20. 15 sanningar om mig

Sluta inte kolla bloggen, blir en kort bloggpaus :)


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0