Nu ska jag sova som den prinsessan jag är !

Har lagt världens fetaste luftmadrass ovan på min vanliga säng så nu är den skyhöög!
Ramlar jag ner här ifrån i natt så bryter jag alla ben i kroppen ;)
Så hoppas att jag inte ramlar ner!
Idag regnade det något otroligt så jag, Tilda, Bella och Ronja hoppade i dom gigantiska vattenpölarna utanför skolan.. Eller speciellt jag och Bella :)
Och självklart blev jag utsatt mest och är typ clown som vanligt ;)
Alla filma mig när jag hoppade i värsta vattenpölen ! :D
Älskar vattenpölar!!!!!!
Aja nu blev jag pigg så jag går väl kanske ut i vardagsrummet med dom andra och lyssnar på musik eller så lägger jag mig och smsar med .....!!
Haha juste, jag va med Michelle förut ikväll och vi såg en grävling på stan!!
EN GRÄVLING !! EN JÄVLA GRÄVLING!
Haha fyfan, trodde det va en tax ! -.-
Hahahahaha! Hade underbart mysigt med Michelle iallafall,!
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0