känns tomt !

Usch och fy !
Ligger helt själv i sängen och har min favort kille så otroligt långt ifrån mig..
Rasmus åkte till Spanien idag och jag får inte träffa honom förens om 2 veckor ...!
Men men, jag får stå ut, kommer bara bli mysigare att träffa honom när han kommer hem när jag har längtat så mycket efter honom!

På tal om något annat, jag har precis kollat alla 8 avsnitt av Portkod1321 !
Helt sjukt bra serie eller om man nu kallar det serie.
Finns och kolla på svt.se tror jag att det var, haha är så trött så kommer inte ihåg nått..
Nu ska jag lägga mig och sova, och hoppas på att jag drömmer lite om mitt hjärta, fick iallafall låna en tjocktröja av honom som jag kommer bo i dom här två veckorna,!
INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR ! 
 
Nej nu ska jag sova, puss på er !
 
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0