Lördag den 3 november 2012!

Hejhopp!
Har haft helt otroligt kass uppdatering men har inte orkat!
Jag och min storasyster fyllde år igår, jag 16 och hon 20!
Hade en underbar födelsedag, träffade min Michelle på kvällen ! Har saknat henne något otroligt !!!
Just nu sitter jag på golvet och tar en liten paus från städandet.
Ska kanske träffa Rasmus sen och snacka lite har inte träffat pöjken på ett par dagar.. Jobbade måndag natt och tisdag natt på gårn. Dom hade fixat ett lan så jag och Ronja jobbade natt med bl.a Jessie, Sofie, Sofia och Carro :)
Hade riktigt roligt dom nätterna !

Vi har inte riktigt blivit firade utav alla än så jag lägger antagligen upp bild på saker/sakerna imorgon eller något sånt !
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0