Måndag den 15 Oktober 2012

Ligger i sängen och pratar med barish, han är inte alls social så har inte jätte kul haha!
Har haft en bra dag i dag i skolan , men efter skolan drog jag till gårn med Jani och sen när jag drog därifrån så förstördes hela min kväll!
Ibland bara hatar jag folket i den här stan ! Men men min storasyster är hemma hos oss just nu och ska sova här så väntar på att hon ska komma in i rummet så ska vi väl kolla film eller nått, saknat henne så otroligt mycket.
Men jag kan försöka skriva imorgon innan jag drar till skolan om jag hinner, för tar bussen tidigt och har "föreläsning" och prov imorgon så.
Godnatt på er allihopa, puss och kram !
 
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0