BUS

Hej på er!
Har typ precis kommit hem, har hunnit varit på banken och varit och handlat efter skolan..
Jag har fått höra om en BUS att den skulle vara jätte bra så jag tänkte testa den och sen skriva om den efteråt och kolla om den är så bra som dom påstår.
Den heter: Loréal Paris Sublime Bronze Self-Tanning Gel Transperant Formula
 

Som dom påstår så ska den vara såhär:

L'Oréal Paris Sublime Bronze Self-tanning Gel Transparent Formula for Face & Body

Sublime Bronze är en transparent Self-Tanning Gel som är lätt att applicera och ger dig en jämn och naturlig solbränna full av lyster. Sublime Bronze Tinted Self-tanning Gel har en "Soft-Touch"-formula som gör din hud sammetslen och behaglig utan att varken kännas kladdigt eller fett. Den passar för alla som önskar en gyllene bränna i sommar. Berikad med E-vitamin och innehåller AHA, som är utslätande och ger ett jämnt och naturligt resultat.

  • För ansikte & kropp.
  • Ofärgad formula.
  • Ger en naturlig solbrun färg.
  • Passar alla hudtyper.

Innehåll: 150 ml

 
 
 Men ja som sagt, jag ska ta en dusch nu och skrubba hela kroppen och sen smörja in mig och se hur fort man ser resultat osv..
Återkommer med svar!
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0