Macbook Air!

Sent inlägg blev det idag och har inte haft speciellt stor blogglust den här helgen för jag har mått skit och sen så skulle ju jag och michelle ha filmmys hela helgen men på fredagen så fick hon åka ambulans för nötallergi, inte det roligaste att se när något sånt händer med ens bästa vän..
Men men hon mår bättre nu, och jag har slutat med min penicillin för det var den som jag mådde dåligt av.
Sen på lördagen när hon kom hem från sjukhuset så kom hon hit och sov här och vi har kollat massa bra filmer!

Dagen då, ja vi vaknade väl runt 10-10.30 och gick upp och åt frukost.
Sen satte vi igång barnfilmer.. hahah älskar barnfilmer, bästa som finns ibland!
Sen runt typ 15.00 där någonstans så drog hon hem och jag la mig och vilade och började fixa lite med bloggen som nu ser förjävlig ut!!
Förstår inte varför jag gav mig in på det... Skäms på dig fanny!
Sen så vid typ 19.00-19.30 så kom Barish hem från Göteborg så gick och träffade honom och så drog vi till tosterö en snabbis för att träffa Jani och lämna av hans saker hemma hos honom..
Dessutom så ville ju jag hälsa på Barish mamma, hans underbara lillasyster och alla i familjen men dom va ju självklart inte hemma när vi kom dit -.-
Så vi satt hos honom ett tag sen drog vi ut och jag pratade lite med hans lillebror haha, så söt !
Men sen så följde han mig hem för det var mörkt och jag ville inte gå över bron själv, så satt vi hemma hos mig ett tag och snackade lite sådär som bara han och jag kan ! 
Sen gick han hem och jag gick och la mig i sängen för att fortsätta lite med bloggen..

Varför rubriken just är : Macbook Air .. Det är för att jag har ju fått en från skolan !!!!!
UNDERBART!

Jag har inte speciellt många bilder på datan än eftersom att jag bara har haft den sen i fredags så att jag bjuder väl på en bild från förut när jag pratade med Barish i telefon..
Underbart söt tjej,,, Eller !?
Jaja, ska väl försöka sova nu så jag orkar upp till skolan imorgon.
Puss & godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0