Torsdag den 6 September 2012

Godmorgon!
SItter och försöker trycka i mig en andra macka men är proppmätt.
Igår var det faktiskt ganska kul i skolan, vi som går i Restaurang & Livsmedel har matte,svenska,engelska och idrott tillsammans med El-klassen..
Alltså har jag dom lektionerna tillsammans med Jani, Lucas och Mertsi!
Ja och självklart är dom fler med dom brukar jag ju umgås med vanliga fall :)
Idag har jag tre lektioner, matte sen har jag lunch sen svenska och sist engelska.
Igår var inte våran engelska lärare där så då hade vi hål timma på typ 3timmar..
Så är han inte här idag så får restaurang sluta tidigare!
 
På lördag har jag bokat upp med underbara Amanda!
Haha vi har ingen aning om vad vi ska göra men vi kommer säkert på något.
Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg ! ;)
 
Jaja, nu ska jag byta tröja och sen ska jag börja röra på mig!
Kanske bloggar ifrån skolan sen, lovar inget men kanske kan göra det.
Puss på er och hoppas ni får en bra skoldag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0